Kaderin hükmüne desem de peki Dayanılmaz oldu hasretin yükü Sayende hayatım hazin bir öykü İster tan doğarken... istersen beşte Gel artık birtanem... gel artık işte!..
Gözlerim ufukta, gönlüm kan revan Gül çiçek açsa ne, bomboş bu kovan Figan bu/harımda eridi zaman Hasret arap atı, dizginler boşta Gel artık birtanem... gel artık işte!..
Değdikçe inleyen yaslı ud benim Yaz günü yaş döken o bulut benim Kırılan hayaller... o umut benim Yetmiyor cemalin sadece düşte Gel artık birtanem... gel artık işte!..
Al işte gururum! Kır, istersen ez Kan kussam, bu dilim dokunma demez Ömründe bir defa şaşır da bir kez Anarak adımı yollara düş de Gel artık birtanem... gel artık işte!..
Âlem naz ederken az deyip hazda Güneşi beklerken geçti bu yazda Vuslat ele geçmez bir imtiyazda Öfkemin izi var -sıkmaktan- dişte Gel artık birtanem... gel artık işte!..
Düşündün mü; neden, gökyüzü ağlar? Bulutlar yaş döker... denizler çağlar? Arz etsin hâlimi dumanlı dağlar... Kalbimin karı var geçmeyen kışta Gel artık birtanem... gel artık işte!..
Aşkımı ifşaya ayak diretsem Kâğıtlar sır tutmaz, ben inkâr etsem Hâlimi heceye âşikâr etsem Kan damlar ucundan, her hıçkırışta Gel artık birtanem... gel artık işte!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GEL ARTIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GEL ARTIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.