yağmur yağıyor yine sırılsıklam ayaklarım farkındayım yağmurun gözlerim ağlıyor ıslanıyor yanaklarım ben neredeyim..? yağmur yağarken neresinde olmalıyım hangi tarafında camın bilemiyorsam ben bunu neden yaşarım..?
bahar yağmuru yağıyor sessiz ve sırılsıklam sensiz değil duygularım biliyorum... ne önünde durabiliyorum ne de arkasında camın yağmur adını yazıyor karar veremiyorum önüne mi arkasına mı camın damla damla çiziyor buğulanmış yüreğini sensiz bedenimin
farkındayken yağmurun nasıl tarafsız kalırım nasıl durabilirim ne önünde yaşamın ne de arkasında canın farkındaysam ölümün nasıl durabilirim senli ya da sensiz hangi tarafında olursa olsun araftaki yaşamın ne fark eder ki kapıya da gelince ölüm
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk mavi bir hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk mavi bir hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
rengi mavi olursa hüznü de seviyorum ancak aşkın mavi yüreğine hüzünden daha çok yakıştığını söyleye bilirim mavi hüzünlere inat mavi yüreğine mavi gözlerini kondurma hüznü hüzün sana yakışmaz değerli şiir dostu biz güneşin altında mavi çığlıklarla bazen sessiz de olsak bazen yapayalnızda kalsak mutluyuz unutma mavice ve şiirce kalınız
Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için... mavi yüreklere aşk hüzünden daha çok yakışıyor, bu çok doğru ve hüznün rengi mavi olmamalı zaten... Ama içimde aşk isteği varken hüznü de boyadım maviye, anlatmak istediklerim hüzünden çok yaşama tutunma ve aşkın rengiydi aslında... hepimizin mavice ve şiirce kalması dileğiyle...
İlk kez hüzün okudum dizelerinizden.Çok güzel bır eser çıkmış ortaya.
Geçer geçer bu da geçer şiir dostu, eminim geçer...Ne tarafında olursanız olun pencerenin, ne tarafına yazarsanız yazın onun ismini camina pencerenin bır süresi vardır herseyin.Tamamlaninca süre herkes gibi olacak o da ve kaybolacak hüzünler...
Minik gölgeler daha büyük gölgelerden korumak içindir, sevi ınsanını.Bunu dikkate alırsanız hayata aynı umutla bakmaya devam eder zorlukları daha kolay aşarsınız.Tabii sıkıntı esnasında insanın gözü bır şey gormez ama çabalamak iyidir.
İlginiz için çok teşekkür ediyorum, evet iyiyim diyebilirim en azından iyi olmak için çabalıyorum, düşe kalka gidiliyor bazen hayat ve ayak sürçmelerimiz dilimize de yansıyor sanırım... Hayata hep olumlu bakan birisi olarak yaşarım, yaşamaya çalışırım ama bazen hayatın içerisinde kırgınlıklar, dargınlıklar keyifleri de kaçırmıyor değil...Elbette her zaman her şey güzel olmaz bunun da farkındayım, olmamalı da zaten, fakat bıkkınlıklar gölge etmeye başlayınca insan hüzünleniyor... Ama her zaman söylüyorum kendime de Güneşi sevmek güzel, sevmek yaşama nedenidir... :))
Hüzünlerde hayatımızın bir parçası ve yaşanması gereken duygular diye düşünüyorum, hatta bazen insanı daha sıkı tutunmaya itiyor hayata... Pencerenin camının ne tarafında değil de hayatımızın canının hangi tarafında olduğumuz daha önemli sanırım, gidip gelen duygularla bazen arada kalsak bile yaşama tutunmak gerekli... Şiirde anlatmak istediğim hayatın içerisinde hüzünlerin de var olduğu ve bunun farkında olunması gerektiğiydi, yorumunuzla buna katkı sağladığınız için ayrıca teşekkür ediyorum...
kutlarım dost kalem saygılar