Gam çekmemek ne mümkün; sînelerin dağlanıp Huzurun yüreklerden alındığı demdeyiz... Taşların itinayla sıkı sıkı bağlanıp İtlerin inlerinden salındığı demdeyiz.
Girdabına girmişiz karanlık mahfillerin Kar yağmış yollarına gökte Ebâbil’lerin Korkarım ki, hileyle, gelecek nesillerin Avcundan umutların çalındığı demdeyiz.
Sahibini ararken namertlik markasının Farkına varamadık gafletin arkasının İnsanı insan yapan ar, namus hırkasının Kahpece kırk yerinden delindiği demdeyiz.
Kızıl akmaya namzet sayısız ırmak varken Vatana kastedenin boynunu kırmak varken Yüz yıl önceki gibi, yine haykırmak varken Melanetlere sessiz kalındığı demdeyiz.
Kuzusunu koklarken analar kabristanda Pay arama kendine dün yazılan destanda! Emanet-i Güzîde, Vatan-ı Gülistan’da Güllerin acımadan yolunduğu demdeyiz.
Mazlûmun feryadından titrerken arş ı âlâ Daha ne duruyorsun, neden suskunsun hâlâ? En ufak farklı fikre deyip sebeb-i bela Milletin parçalara bölündüğü demdeyiz.
Zannetme ki tesadüf, bir kaç günlük tuluat Düşman tuzağı kurmuş, biat bekliyor biat! "Söz konusu vatansa, gerisi teferruat!" Diyerek, bu uğurda ölündüğü demdeyiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GERİSİ TEFERRUAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GERİSİ TEFERRUAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair kardeşimin ömrüne bereket saygılarımla