Her yerde bir düzen var, niyetleri sezen var Tesadüf olur mu hiç? her harfi bir yazan var Kurulan tuzakları hem gören, hem bozan var. .....Gâfil, güçlü olanı, her zaman haklı sanır .....Kim ne ederse etsin; hep iyiler kazanır.
İnsanoğlu bilemez, hayır nedir, şer nedir Günahlara batar da, hâlâ sorar "kir nedir?" Gâyeden bîhaberdir, bilmez ki mahşer nedir. .....Tevekkülü bilenler etmez çileye hayret .....Sabreden için her dert, günahlara keffaret.
Eşref-i Mahluk deyip, görev vermiş bize Hakk Okumayı bilene kâinat yaprak yaprak Zirvelere çıksan da, gireceğin yer toprak. ....Mahâret, yaşıyorken; ölmeden ölebilmek! ....Kalpten kalbe yol bulup, gönülde kalabilmek.
Haddini bilen kişi, bilir nedir edeb, ar Rabb’ine isyan etmez, etmez hatada ısrar Bazen yanlış yapsa da, onun da çaresi var .....İnsan aczini görüp, Allah’a baş eğmeli .....Nedâmet dile gelip, alın yere değmeli.
Akıl en büyük nimet, en değerli sermaye Yaradana kul olmak; bu olmalı tek gâye İman ile son nefes! Budur en güzel paye. .....Gerisi hep hikâye; böyle diyor her mezar .....Bir gün bir taş üstüne senin de adın yazar!
Tamah etme fazlaya, kanaatte huzur bul Gel Arif meclisine, hakikat ile yoğrul Dünyanın çilesini, sırtından atıp doğrul. .....Sanma ki bu âlemde bakî kalan bir kul var .....Bu meydandan mahşere gidilecek tek yol var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HEP iYiLER KAZANIR.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HEP iYiLER KAZANIR.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boş oturup dururken görev verdi bize HAKK; “Dostunuz ağlıyorken size sevinmek yasak!” Çıktık çileli yoldan hep basamak basamak .....Silinmesin hiç bir an dostluğumuzun izi .....Duaya çöktüğünde, unutma sakın bizi…
Gerçekten sizi yüreğinzi yetkin kaleminizi candan tebrik ediyorum .çok söze ne hacet eser ve değeri ortada.rabbim dualarınızu kabul eylesin inş. başarılarınız bitimsiz olsun değerli dost yürek selam saygılarımla.
Gecenin bu vaktinde yolu bahceme düsen GÜCLÜ KALEM, USTA SAiR, DEGERLi DOST, SEVGiLi KARDESiME ONUR veren ziyareti ve güzel yorumu icin cok tesekkür ederim.
Bu nasıl bir gönüldür ki deryalar misali coşmuş, taşmış, keşke bir zerresinden biz de faydalanabilsek. Allah razı olsun hocam, yazan ve düşünen yüreğiniz daim olsun...
Erol dostum, kardesim güzel bakmis, güzel görmüs, teveccühte bulunmus ADIMIZI anmis. siirlerimi okumak icin geriye dönmeyin degerli dost, zira yazdiklarinizi okumak icin ardinizdan gelenler var.
O sırlı kapının sırrını bir öğrenebilsek, herşey çözülecek ama. Hadi hayırlısı bakalım. Gayet ibretlik dizelerdi, her zamanki gibi. Saygı ve selamlarımla...
Eksik olmayın değerli hocam. Geçtiğimiz günlerde 3-5 gün benden kaynaklanmayan bazı sebeplerden dolyı siteye uğrayamadım, kusuma bakmayın. Saygılarımla...
"Yaratan Rabbinin adıyla oku" diye başlamış şairim Tüm tuzaklar Allah cc ye çıkar demiş sonra. Sizin hayır bildiklerinizde şer, şer bildiklerinizde hayır vardır bilemezsiniz demiş. O ne güzel dosttur demiş. Komşusu açken tok yatan bizden değildir diye bir hadis-i şerif eklemiş. Eşref-i mahlukat ve aşağıların aşağısı kılınan insan demiş... Ve son nefes dahil, o zamana kadar Allah cc den umut kesilmez demiş.
Ne güzel demiş üstadım, dost şairim. Ayetlerle nakış nakış işlemiş aslında dizeleri. Ellerin, yüreğin dert görmesin. Çok ve güzel yaşa.
Naçizane bu da benden olsun istedim vesselam.
Terkeyle fazlasını, yeteriyle huzur bul, Erenler dergâhına, gel de aşk ile yoğrul, Dünyanın çilesini sırtından atıp doğrul, .....Sanma ki bu âlemde bakî kalan bir kul var .....Bu meydandan mahşere gidilecek tek yol var...
eroluraz tarafından 4/17/2012 11:10:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ayetlerle SÜSLENMiS, dizelerle TACLANMIS ONUR verici bu güzel yorum siiri gölgede birakmis degerli DOSTUM. Eksik kalan bir tek pembe renkti, onuda tamamlamak hic zor olmadi.
Her yerde intizam var, bir ahenk bir düzen var Tesadüf olurmu hiç? her harfi bir yazan var Kurulan tuzakları hem gören, hem bozan var .....Gafil, güçlü olanı, her zaman haklı sanır .....Kim ne ederse etsin, hep iyiler kazanır...
kopyaladığım dizeler allahı zikrediyordu.. çok hoşuma gitti..
İrade büyük silah, yanımızda taşırız Tehlikeyi sevmeyiz, sınırda dolaşırız! Sevaptır umduğumuz, günaha bulaşırız... .....İnsan hatasız olmaz, farklı farklı yapısı, .....Tövbekâr olan kula, açık tevbe kapısı...
ve ders verir nitelikte..i ben aldım..bu şiiri başıma taç yaptım..eline ve yüreğinize sağlık çok çok güzel bir hece şiiriydi..saygılarımla
Dil etmese de ikrâr RUH gercegi biliyor Hakikât tek ve yalin; her can birgün ölüyor Varsin gülsün gafiller, alay etsin benimle Bakmasini bilenler, bil ki ibret aliyor...
Hosgeldiniz, ziyaretiniz ve güzel yorumunuzla onur verdiniz Gülesen kardesim, degerli Sairem.
Kimseye ders vermek haddime degil. Ders niteligi gördügünüz her dizede nefsime ders vardir aslinda.
Allah'i anan, hatirlatan, belki bazen uyarici niteligi olan dizeler yazana mutluluk veren en güzel dizeler. Insan vaktini bosa harcamadigini hissediyor.
Sizler gibi degerli dostlarin begenisi ise en büyük ödül.
Ziyaretiniz ve degerli yorumunuz icin cok tesekkür ederim.
Boş oturup dururken görev verdi bize HAKK;
“Dostunuz ağlıyorken size sevinmek yasak!”
Çıktık çileli yoldan hep basamak basamak
.....Silinmesin hiç bir an dostluğumuzun izi
.....Duaya çöktüğünde, unutma sakın bizi…
Gerçekten sizi yüreğinzi yetkin kaleminizi candan tebrik ediyorum .çok söze ne hacet eser ve değeri ortada.rabbim dualarınızu kabul eylesin inş. başarılarınız bitimsiz olsun değerli dost yürek selam saygılarımla.