zamanın unuttuğu bir yer ve ışıklar sürgün kırık bir üçgen gibi hüzünlerin satırları soluğumda hiç resmim yok ipi çekilmiş karanlıklarda kuşatılmış dudaklarımda yansıyan avarelik
hayat mı beni avlıyor önünü görmeyen yazgı alyuvarlarında yoksa esrik hayallerin oğulları kızlarımı bıçak gibi kesiyor kalp hüzünlerimi
sordum küçük bir ışık huzmesi taşıyan çatı kitaplarına neden umutsuz bir ürpertidir görünmeyen hayal yazıtları sayfalar mı kandırıyor beni dedim.. yalan dedi.. olduğun yerde kal birbirimize yansıyarak çoğalacağız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yansıyan avarelik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yansıyan avarelik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nedense güzellikler yansımaz karşımızdakine.Yalnızlıklar ve acılar düşer gönlümüze.Çünkü gözü hep bir çimdik gülümsememizdedir.Ve onu silmeye çabalar.Yerine umutsuzluğu yerleştirir. Güzeldi.Kutlarım.
Yansıyarak çoğalacak çoğalacak.. çoğaldıkça ruh yalnızlaşacak.. kalabalıkların arasında bir başına ışık huzmelerini ne az insan anlayacak, ve avare olacak yürek sanki umursamıyor gibi hiç bir şeyi.. acılara bile gülümseyecek.. yüreği yanarken alev alev... ve anlamını yitiren nice şey... ve nice insan anlamlılıkların peşinden koşarken avare avare ıslık çalınacak.. bunlar geçti içimden şiiri okuyunca... nice güzel yazıyor kalemin nice farklı.. ışık hüzmelerine dikkat et bu kadar çok aydınlatırsa, bilirsin çok aydınlıkta da görmez olur göz.. göremezler aydınlıklarını vururlar göremedikleri yerlerine.. acır canın hemde çok geçer çoook sonra ...ve sonra can yangılarıyla olgunlaşırsın ve gülersin herkese.. dinmiştir öfken.. Delilik noktasındadır artık...kutlarım.. her daim sevgi saygımla....
Güzeldi.Kutlarım.