ehlileşti mısralar hayallerin koynunda uykulu dalların nidalarına dokundu bir şiir soyundu sayfalar
belirgin ayaklanmalar sarıldı cümle düşlerine üzüldü gerçek aryalar
düzenli fiiller dokunulan halinde aynı kalırken geçmiş zaman ekleri sıyrıldı gelecek anların çekimleriyle
ve zaman anlamını yitirdi inanmanın ölçeği kadar eksildi sayfalar kök hücrelere dahil oldu düş gezginleri yutkundu irticali hezeyanlar ey hayat geziniyorsun silinen her satırın susuşunda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Soyundu sayfalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Soyundu sayfalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey hayat geziniyorsun silinen her satırın susuşunda
susuşların yankısımıdır dizeler.. hayat ve öğretileri.. bumudur hayat... öğretileri böylemidir hep.. ve zaman geçip giderken bırakılan nedir geçmişte.. umut varmıdır geleceğe.. şairem bilmem sordum içimden bu soruları sonra yazdım yorum olarak ta kutluyorum kalemini.. her daim sevgimle..
katılıyorum yoruma ama bu herkesçe değişir ben sustuklarımı yazmayı sevıyorum::))ama bazen insan söyledıklerınıde yazabılıyor, umut hep vardır derim , önemli olan bence şudur::)) son zamanlarda çokça sözlerimde sağlığı olanın umududa vardır,, diye::)
ve zaman anlamını yitirdi inanmanın ölçeği kadar eksildi sayfalar kök hücrelere dahil oldu düş gezginleri yutkundu irticali hezeyanlar ey hayat geziniyorsun silinen her satırın susuşunda
geziniyorsun silinen her satırın susuşunda
susuşların yankısımıdır dizeler.. hayat ve öğretileri.. bumudur hayat... öğretileri böylemidir hep.. ve zaman geçip giderken bırakılan nedir geçmişte.. umut varmıdır geleceğe.. şairem bilmem sordum içimden bu soruları sonra yazdım yorum olarak ta kutluyorum kalemini.. her daim sevgimle..