(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok güzelsin hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok güzelsin hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kızıldı gece kayıverdi ellerimden ay ışığı İçinde denizleri saklayan gözlerinden duygularıma dokundu medcezirler
sanki yas tutuyorsun sularda ki gölgeme bütün mevsim dalgaları hislerimle batıyor veda ediyor yıldızlar bulutların yüreğiyle
birazdan gün doğacak gözlerini içindeki çocuğa doğru tut zihni uyutmak zordur ruhum ömür silgileriyle
yine de çok güzelsin hayat çağrılırken gökyüzü kayıp göçlere
kaleminizi, üslûbunuzu ve şiirinile birlikte şairliğinizi çok beğendim ve takdir ettim efendim, bu düşüncelerle anlamlı ve güzel şiirinizi kutlarım,saygımla,selamlar...
kızıldı gece kayıverdi ellerimden ay ışığı İçinde denizleri saklayan gözlerinden duygularıma dokundu medcezirler ... hadi hayat ay vurmadan bizi ardına gizlenelim bulutlar dağılmadan gökyüzü yorulmadan yağmurlar ağlamadan hadi hayat hadi yıldızlar öpüversin alnımızı.. ah be ömrüm yaşamayan ne bilsin güzelliğini... ... tebrik ve saygı ile...
oysa yaşam ne geri gider ne ileri oyalanır durur dünün olaylarıyla..dünün güzelliğini bugun ortaya çıkarır ..geleceği bugun belirler..ve herşeye rağmen güzeldir hayat..
bütün mevsim dalgaları
hislerimle batıyor
veda ediyor yıldızlar
bulutların yüreğiyle
Bu kısmı enfesti diyebilirim...
Tebrikler güzel şiiriniz için..