geliyor ve gidiyorsun hep yine gideceksen eğer bir veda öpücüğü bırak ve arkana bakma sakın
bıraktığın her öpücük teselli olsa da küçücük biriktireceğim hepsini biriktirip sana vereceğim öpücük öpücük...
gelip gitsen de yeniden bir merhaba bile diyemeden sönmeyecek içimdeki ateş sen yeniden gelene dek güneşin batışı gibi gidecek olsan da yine gel
ama git gideceksen...
veda öpücüğü bırak öyle git biraz onunla avunayım sen yeniden gelene dek biriktireyim umut umut biriktireyim gülücük gülücük biriktirip yine sana vereyim öpücük öpücük...
gelecek ve yine gideceksen bir veda öpücüğü bırak öyle git ve arkana bakma sakın bırak yüreğimde kalsın senli bu umut... küçücük..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk ! senli bu umut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk ! senli bu umut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geliyorsun ve sebep oluyorsun binbir umuda Gidiyorsun ve bırakıyorsun hayalleri yanıma Yarın, ertesi gün , daha sonra.. Sen hep gelecek ve gideceksin Anladım sen bu hayatı bu şekliyle sevecek Beni de buna dahil edeceksin..
buna çok sevindim çok teşekkür ediyorum, paylaşmak güzel... benden sizden, sizden bizden derken kaynaşmak güzel... .... güzel yorum ve düşünceler için teşekkür ediyor ve kutluyorum sizi...
Sizin yerinize koydum kendimi ve yazdım dolayısıyla tamamı size aittir.Yazdığınız sözler cok içten ve askın saf hali de sonrasında benim yazdıklarıma dönmez umarım.
huzunluydu
saygımla dost kalem