bir çiçek olabilir misin..? kalbimde açabilecek bir mendil olabilir misin..? gözyaşlarımı silebilecek bir sevgili hayat arkadaşı belki bir dost olabilir misin..? bir sevgi olabilir misin..? gönlümü süsleyebilecek bir haykırış dudaklarımda bir çınlama kulaklarımda bir damla gözyaşı yanaklarımda olabilir misin..? bir sevgi kalbimde bir kelebek gözlerimde belki bir ateş böceği yüreğimde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgi kalbimde ... olabilir misin.? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevgi kalbimde ... olabilir misin.? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu" degil mı...Düşünmeden evet dedirtmek karşımızdakine bize olan aşkının gücüdür.Dostluk, hayatı paylaşabilme gücündeki ortak düşünce , saygı ve birbirlerinin sınırlarına girmeme gibi ilişki temelleri yaratabilir uzun ömürlü birliktelik te gerçek olan nedensiz sevgi olmadan hiç birinin anlamı yoktur.Ve ben inanmaktayim ki sevebilecegimiz insanlar bizim ruhumuzda yer almaktadır ve sevgileri sonsuzdur, hayatı her şekliyle de biz onlarla mutlu yaşayabiliriz.Evet demeseler bile yazdığınız sözlere..
Kutlarım sevdanın maksimumunu yasayan yüreğe ve bize de okuma şansı veren kaleme