(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* EZELDEN... EBEDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* EZELDEN... EBEDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arzdan arşa, cehennem kapısından cennet kapısına kadar, belki çok geniş, belki de çok dar bir aralıkta, dört bir yanı tarif eden bir şiir okudum dost kalemden. Üstadımı yürekten kutluyorum.
Mecit hocam hılkatten ukbaya giden kutlu yolculuğu ustaca anlatan duygularınız daim olsun güzel bir yürek sesi olmuş usta kaleminizi kutladım selam ve dua ile.
Son durak ki, ona mahşer deniyor Son perdeler işte orda iniyor Ahireti gafil masal sanıyor Bu ne korkunç bir gaflete dalıştı...
Seçim serbest; ya cennete konmak var Ya cehennem; tekrar tekrar yanmak var Gerçek şu ki; kabre birgün inmek var Sanmayın ki bu bir korku salıştı... gerçekler dile gelmiş kutlarım gönlü güzel dostu kal sevgilerde....
Seçim serbest; ya cennete konmak var Ya cehennem; tekrar tekrar yanmak var Gerçek şu ki; kabre birgün inmek var Sanmayın ki bu bir korku salıştı...
Gerçeği ta kendisi insan oğlu düşün kendini topla der gibi ve haklı da ,tebrik ediyorum değerli dost yürek ,Allah hakkımızda hayırlısını versin inş. duygularınıza mahir kaleminize sağlık başarılarınız bitimsiz olsun selamlarımla.
Siz, güne düsen siirimin bana en güzel ödülüsünüz, biliyormusunuz?
Bu vesileyle sayfalarinizla tanistim ve "gercekten" cok ustaca ve mükemmel yazilmis siirlerinizi okudum ve esimle birlikte okuduk. Zengin anlatim tarzi ve rakseden kelimeleriniz var. Cok cok harika. Cogu güne düsecek nitelikte eserler.
Hepsini tek basiniza mi yazdiniz? :))))))))))
Bu vesileyle bunu belirtmis olayim dedim. Bahcenizin müdavimiyiz yani.
Böyle olunca tabi ki degerli bir SAiRE'nin, bir dostun ziyareti ayri bir tat ve ONUR veriyor.