Hala Sevilir (Yorum Yok) ________________________________________
Özgür düşünceler yerini aldı Kendi demokrasisinde Asilik diz boyu olmasa da "Gırtlak aşımından" Başkaldırı mayası Tuttu omzumuzdan Olmaması bile yaşanmışken Gidip de dönmek olmazdı Çıkılacak son yolculuktan Yalnızım ya Kaç gecem uykusuz sabaha ağladı Gönlüm yüreğinin derinliğine bağlandı Tadılmamış duygusallığın hicranında Titreyen damlalar aşkıma kanadı Kaybolup yitmek var Akdeniz açıklarında Semaya avuç açıp yakarmak ta cabası aslında Yine bahar yaza karıştı. Tutsak ve prangasal bağıntılar sağlamlaştı Temel gerekçe Asal sevginin mutlak gerçeğe dönüşmesi miydi Yoksa Yakalanılan ve yaşanan irrasyonel gizlilik mi Ya Yasaklanan buğulu kıvrak bedenlerin ter kokan ılık nefesi?..
Sevda şarkıları Dile dolanır Yetmeyen özlemler için Gözler yollara akıtılır "Belki gelir umusuyla" Zevkle heyecanla Dakikalarca beklenir Ne gelen olur ne giden Ne de bir haber gelir diyarından Ne de varılır Sadece sevip değer verdiği bilinir Bir de umut edilir Çünkü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALA SEVİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALA SEVİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne gelen olur ne giden Ne de bir haber gelir diyarından Ne de varılır Sadece sevip değer verdiği bilinir Bir de umut edilir Çünkü...çok güzel dizeler yüreğinize sağlık
Sevda şarkıları Dile dolanır Yetmeyen özlemler için Gözler yollara akıtılır "Belki gelir umusuyla" Zevkle heyecanla Dakikalarca beklenir Ne gelen olur ne giden Ne de bir haber gelir diyarından Ne de varılır Sadece sevip değer verdiği bilinir Bir de umut edilir Çünkü...
Ben sustum çünkü düşünceler konuştu tebrikler selam ve sevgimle
Sevda şarkıları Dile dolanır Yetmeyen özlemler için Gözler yollara akıtılır "Belki gelir umusuyla" Zevkle heyecanla Dakikalarca beklenir Ne gelen olur ne giden Ne de bir haber gelir diyarından Ne de varılır Sadece sevip değer verdiği bilinir Bir de umut edilir Çünkü...
tebrikler değerli Şaire güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun selamlarımla
Sevda şarkıları Dile dolanır Yetmeyen özlemler için Gözler yollara akıtılır "Belki gelir umusuyla" Zevkle heyecanla Dakikalarca beklenir Ne gelen olur ne giden Ne de bir haber gelir diyarından Ne de varılır Sadece sevip değer verdiği bilinir Bir de umut edilir Çünkü...