Biten aşkların ardından ağlama sakın, aldanırsın acınla Kavrulan ruhunun derinliğinde gözyaşlarının tuzu kurur aşkın ateşinde Aşık oldun mu bir kere ayrılmaya hazır etmelisin kendini Derdinle kaybolmamak için Ah!.. O aşkın içindeki kayboluşların sıkıntılıdır, geçmez saatleri Ömür geçer, ak düşer saçlara; anlamazsın Gözler özleneni arar her daim Resimler tekrar yoklanır; elde sararır anılar Parmakların pas tutar, yanarsın!..
Gece uzandığında yatağına Hatıralar canlanır hafzalanda, kalleşçe Titrer bedenin o zevklerden mahrum Acıyla buruşur alnın, hüzünle kıvranır ruhun Okyanusların yüzeyinde, gemilerin iz bıraktığı dalgalarla boğuşur gibi Çarşafınla boğulursun Göz yaşların deniz dalgaları gibi dev olur, akar akar Uyandığında aynalara nefretle bakar Sevdiğine pişman olur, yanarsın!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANARSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANARSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece uzandığında yatağına Hatıralar canlanır hafzalanda, kalleşçe Titrer bedenin o zevklerden mahrum Acıyla buruşur alnın, hüzünle kıvranır ruhun Okyanusların yüzeyinde, gemilerin iz bıraktığı dalgalarla boğuşur gibi Çarşafınla boğulursun Göz yaşların deniz dalgaları gibi dev olur, akar akar Uyandığında aynalara nefretle bakar Sevdiğine pişman olur, yanarsın!..
güzel bir çalışma meydana gelmiş tebrikler değerli Şaire yüreğinize sağlık selamlarımla
Uyandığında aynalara nefretle bakar Sevdiğine pişman olur, yanarsın!.. ***
Yüreğinize sağlık.
Sevmek; insanın ruhunu besleyen, yaşamına anlamlar yükleyen ve kalplere şifa verendir. Yürek sevdiğine pişman olmaz pişman olan aklımızdır ve akla varmışsa o sevginin kaynağı kurumuştur hiç iz kalmamıştır ki akla varan aşk yahut sevgi bitmeye mahkumdur.
Güzel ve anlamlı bir şiirdi okurun yüreğinde anlamlar çoğaltan. Saygılarımla,
AsabiŞirin tarafından 10/16/2007 1:15:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gece uzandığında yatağına Hatıralar canlanır hafzalanda, kalleşçe Titrer bedenin o zevklerden mahrum Acıyla buruşur alnın, hüzünle kıvranır ruhun Okyanusların yüzeyinde, gemilerin iz bıraktığı dalgalarla boğuşur gibi Çarşafınla boğulursun Göz yaşların deniz dalgaları gibi dev olur, akar akar Uyandığında aynalara nefretle bakar Sevdiğine pişman olur, yanarsın!..
Değerli şiir yürekli dost,sevmekle geçecek bir ömür asla sıkıcı olmayacaktır,eh bazı güzelliklerin bedeli oluyor işte.Gülü seven dikenlerine katlanacakmış.sevmek zor iştir seven yürekler zoru başarıyor demektir.Kolay olmamalı sevmeler..Tebrikler
yanmayan, pişman olmayan var mı ki?
tebrikler yüreğine sağlık