(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ceylanın ölümü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ceylanın ölümü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamaz hiç ne var ki, “Pusu kurup öldüren” Aldı sanır bir Ceylan canını Kendini öldürmüştür o halbuki Yaşar Ceylan’ın dillerde güzelliği ! Kimse anmaz avcının maharetini Bilakis lanetlerler bu vahşetini ?!..... Hiç bir ödül konmuş mu; Bunca yıllardan sonra, Bir avcının öldürme başarısına ? Ben duymadım, siz duydunuz mu ?... Ama şiirler yazılmıştır bir Ceylan’a Şarkılar yakılmıştır vurulunca “Aman avcı, vurma beni !” Hala söylenir hatırlandıkça Öylemidir avcıların şansı oysa, Birbirlerini vurdukları söylenir ormanlar da Kurban olurlar kazara bile olsa, Hem zavallı Ceylan’ların , Ve hem de masum Kuş’ların İNTİZARIYLA !...
Bu kalp yüreğinizi kutlar !!!.... Vurulmasın hele ceylanlar ?....
Onatça tarafından 4/4/2012 10:55:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ceylan vurulur,hayatı kararır Avcı da kendisini nişancı sanır Oysa asıl nişancı yüce Allah'tır ! Ahirette onu Ceylan'ın hızıyla yarıştırır Bilmem ki acaba bu yarışı kim kazanır ?!... Mmazlumun adaleti onun tek kamçısıdır !!!...
vurdun yüreğinden
Yere serdin
son bakışını görmeden
Artık ne ceylan can bulacak
ne de pusu kurup öldüren
bu guzel dızelerın sahıbını
kutlarım
tebrıklerımle