Bir dilim hasret yanığı yüreğim, Ufalır düşünde, tüm belirsiz sevdalar. Kalp atışı duyulur çok uzaktan. Ölüm kokan yazgılar, Onun için yaşarlar.
Günbegün batan gündoğumları gibi, Kararır ilişkilerin tüm mahrem yeri. Dolanır büyüyen gözlerine, Sokulur en kuytu yerlerine. Çamur deryası bir çirkef mi gerçekler yoksa Boylu boyuna sararmış mı ümitler?
Kalp atışı dedim ya, sahi, İniltileri duyulur mu uzaktan?
Titrek bir darağacı, suskun, Sessiz çığlıkların, tüm günahları dilinde. Rutubetli elleri kan kusar kanayan bedenlerde. Pişman mı acaba, eteklerinden düşen gülüşlere rağmen? Boynuna doladığı iplerin, sevda ile boy ölçüşeceği, Gelir mi ki aklına ölümün en kalbi sahnesi?
Cellâdın başı önde, dik bir hüzünle Meydan korkunun artık,
Sıra sana geliyor hasret yanığı yüreğim! Ağır üşümeler yakın! Ölümün başucunda, ağlamayasın sakın! Ölümün tadı, dipsiz bir uçurum. Lakin üzülme; Birazdan Sevda yanığı huriler gelecek Dinecek nefes sızın taa sonsuza dek.
Hadi, hoşça kal! Sevda yorgunu, hasret yanığı yüreğim! Ateşler, yeniden alev alıncaya kadar, Aşk, yeniden bizi buluncaya kadar ELVEDA!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELVEDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELVEDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.... ………………………………………… Hadi, hoşça kal! Sevda yorgunu, hasret yanığı yüreğim! Ateşler, yeniden alev alıncaya kadar, Aşk, yeniden bizi buluncaya kadar ELVEDA!
Keyifle okudum şiiri, elinize ve yüreğinize sağlık...Çok güzel olmuş...Saygılar...
Selam ve saygılarımla...