(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ESSELAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ESSELAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Naçizane; Cüret kelimesi saygı gösterilmesi gereken bir (olgu/nesne/kişi gibi) şeye karşı olur. "iblise cüret" yerine "iblise tokat" daha çok yakışır. Biz lanetlenmiş iblise hürmet etmiyoruz ki ona karşı cüret etmiş olalım...
Bir de Güman nedir diye araştırdım. Kelimenin kendisi "olumsuz şüphe, zan" anlamına geliyormuş. "Gümansız kalplere gümandır selam" ile muradınızı anlayamadım.
Yorumunuzu dikkatle okudum. Öncelikle zaman ayırarak ve yoruma değer bularak yaptığınız eleştirileriniz için çok çok teşekkür ederim.
Sadece bu gayretiniz ve emeğiniz bile; haklı olup olmadığınıza bakmadan, dikkat çektiğiniz dizelerde değişiklik yapmam için önemli bir sebepken, eleştirilerinizde haklılık payınızın da büyük olması;
gecenin bu vaktinde düzenleme yapmamı zorunlu hale getirdi.
Size belirttiğiniz iki kıta ile ilgili üç örnek bırakıyorum. Gönül rahatlığıyla ve içinize sinecek nitelikte olan varsa, belirtirseniz defolu kıtaların yerine onları koyarız.
Şayet hiç biri içinize sinmezse de sorun değil; eleştirinize sebep olan o iki kıtayı şiirden tamamen çıkarırız.
Önemli olan yazdıklarımızın okuyanlar için anlamlı ve nitelikli olması.
Kalemi zorlamaya gerek yok.
1- "Şeytanî hislere kesin dille ret Gönüller yapmaya evettir selam Habîbin izinde olmaya gayret Muhabbet köşküne davettir selam
2- Sağlam bir imandan, müslümandan iz Ağrıyan başlara bir dizdir selam Muhatabı için nurlu bir beniz Gamlıya sızlayan genizdir selam"
Bu arada bu eski şiirime nasıl ulaştığınızı da düşünmeden edemedim. O kadar iş güç arasında dar ve derin dehlizlerde, virane bahçede gezerseniz taşa da takılırsınız... dikene de.
Naçizane;
Cüret kelimesi saygı gösterilmesi gereken bir (olgu/nesne/kişi gibi) şeye karşı olur. "iblise cüret" yerine "iblise tokat" daha çok yakışır. Biz lanetlenmiş iblise hürmet etmiyoruz ki ona karşı cüret etmiş olalım...
Bir de Güman nedir diye araştırdım. Kelimenin kendisi "olumsuz şüphe, zan" anlamına geliyormuş.
"Gümansız kalplere gümandır selam" ile muradınızı anlayamadım.
Vesselam.