Hasret kokan mektubun elimdeydi dün sabah Soruyorsun sürekli “halin nedir, nasılsın?” Söyleyeyim sevgili fayda etmiyor eyvah Bu can kurbanın olsun saçlarınla asılsın.
Demişsin “ne istersin getireyim gelirken” Bir tutam gerçek getir yalanları ezmeye Ruhum acı çekmeden göklere yükselirken Biraz da bahar getir nefesiyle gezmeye.
Denizden damlasını ya da birkaç kuştüyü Uçurayım buradan duvarları o aşsın Üzerimden kaldırsın ölüm kokan örtüyü Tutuklanan bedenim özgürlüğe ulaşsın.
Defterin arasında al gülün yaprağını Dikkatli koy ben gibi ezilip incinmesin Etrafımı çeviren bu örümcek ağını Silecek silgi getir gam üstüme binmesin.
Bulur musun bilemem çocuk düşümden biraz Sol yanında saklayıp alıp getirsen bana Eskide kaldı diye etme sakın itiraz Bir günü bile olsa derman olur bu cana.
Yalana haksızlığa karşı koymaya canım Kalmış mıdır bilemem bir parça devlet getir Burada tükenmeden var dediğim imanım Az da olsa razıyım hukuk adalet getir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADALET GETİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADALET GETİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin tarihine bakmadan okumuşum.. Bugün yazılmış sandım. Meğer biraz gerilerde kalan bir güne aitmiş amma hiç değişmeyen ve daha da ağırlaşan gerçeği anlatıyor.. Tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Dostluk ağlamaksa,yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa ve dostun için ateşe atılmaksa dünya durana dek o dostdur size güzel kalem var olsun .her zaman ki gibi muhteşemsin bacım SAYGI VE SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM
Yalana haksızlığa karşı koymaya canım Kalmış mıdır bilemem bir parça devlet getir Burada tükenmeden var dediğim imanım Az da olsa razıyım hukuk adalet getir.
Yüreğine sağlık güzel ablacım. İnşallah sizin gibi inançlı yürekler oldukça tüm güzel kavramlar yeşerecek vatan bahçemiz de..
Yalana haksızlığa karşı koymaya canım Kalmış mıdır bilemem bir parça devlet getir Burada tükenmeden var dediğim imanım Az da olsa razıyım hukuk adalet getir.
Oy Üstadım İnşalllah getirebilecek bir dosttur. O kadar ihtiyacımız var ki... Tüm şiirleriniz gibi harikaydı. Tebriklerimi selam ve saygılarımı sunuyorum.
Yalana haksızlığa karşı koymaya canım Kalmış mıdır bilemem bir parça devlet getir Burada tükenmeden var dediğim imanım Az da olsa razıyım hukuk adalet getir.
Kutlarım... Hukuk vadeletin gerçeği islameli kaplarda evlerin duvarlarında asılı saklanıyor ona kim bakacak yaşayan ölüler mi yoksa okunan ölüler mi? Kimden istayalim.... Şiirin güzeldi...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 4/2/2012 4:14:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yalana haksızlığa karşı koymaya canım Kalmış mıdır bilemem bir parça devlet getir Burada tükenmeden var dediğim imanım Az da olsa razıyım hukuk adalet getir. ********************* Çok şey istetmişsin ablam olmayan nereden getirecek