Hangi parçasından doğuyordu güneş ufkuna Bir yanda Dicle, diğer yanda Fırat’ın çılgınlığıyla Hısn-ı Keyfa’nın mahzun duruşlu bakışlarından mı dökülüyordu saçların Yeryüzü bir kez daha mı sarsılacaktı masum Cudi’nin tepelerinde Bir kez daha mı dağılacaktı rüyalarımız...
Mezopotamya topraklarının mümbit hilalinde mi kaybolmuştu Tufan, Gılgamış destanları ve Babil’in asma bahçeleri Sümer tapınaklarının duvarlarına mı çakılmıştı çivi yazıları Ya Akad, Elam, Asur dedikleri Sahi yaşamış mıydı adını saydıklarım Kim gömmüştü tarihin tozlu sayfalarına...
Her gelen bir şeyler bıraktı kıyılarına Her giden bir şeyler götürdü milat öncesi ve sonrasında Süleyman mı aşık olmuştu Belkıs’a Billur zeminler mi döşemişti minik ayaklarına Var mıydı ölümsüzlük... Yoksa bir varmış bir yokmuş mu oldu asırlar sonra
Adı sen, adı ben olup da biz olamayanların Yaşadığı sona gidiyoruz dolu dizgin Ölümün var olduğu şu dünyada...
Geride kalan Bir tatlı söz, bir iyilik olursa Ne mutlu sana...
Asimaral... 18.EKİM.2007
(Sevgili Azze... İlhamısın bu şiirin, Mezopotamya’nın güneş yüzlü kızı...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEZOPOTAMYA DESTANI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEZOPOTAMYA DESTANI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
5 Tam puan Sevgili Asimaral, Yürek Çağlayanı'nız hiç susmasın, sonsuza değin çağıldasın. Şiiriniz arşivimde, mükemmelötesi çünkü. Sevgi ve saygılarımla...
Bir kalem her defasında mı böylesine güzel yazar. Hiç mi bir yerlerde sürçmez. Ben her defasında sizin şiirinizde susacakmıyım? Ne diyeyim? Kaleminize sağlık. Kutluyorum.
Geride kalan Bir tatlı söz, bir iyilik olursa Ne mutlu sana...
geriye senin güzel gözlerin kalır akıllarda asi ceylanım.. . cudinin tepesinde bir ceylan gezer dolu dizgin, kimi arar sorulmaz ki aranan ne erkek ne bir dişi, o bulmuştur en güzel yari...
asi ceylanım Yar'in muhafaza etsin seni..
duamdasın yüreğimdeki sevgi pınarındasın..
öpüyorum..
teşekkürlerrrrrrrrrr sevgimdesinnnn
A_zz_E tarafından 10/19/2007 12:23:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
A_zz_E tarafından 10/19/2007 12:25:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adı sen, adı ben olup da biz olamayanların Yaşadığı sona gidiyoruz dolu dizgin Ölümün var olduğu şu dünyada.... ...... .......... destan.... tebrikler... kutlarım...
Her gelen bir şeyler bıraktı kıyılarına Her giden bir şeyler götürdü milat öncesi ve sonrasında Süleyman mı aşık olmuştu Belkıs''a Billur zeminler mi döşemişti minik ayaklarına Var mıydı ölümsüzlük... Yoksa bir varmış bir yokmuş mu oldu asırlar sonra