(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eli elinde yüreği yüreğinde olunca güzeldir aşklar, mutluluk dolar yüreklere. Aksi halde çok da acı verir elbet. Resim de çok yakışmış şiire, ruha, yüreğe ve göze de hitap etmiş böylece, kutluyorum çok severek okudum ve paylaştım. Elinize yüreğnize sağlık diyorum... Saygılar...
Ve aşk Sonunda, Mavi bir okyanus gibi Köpürür üstüme üstüme… Islatır yüreğimi tüm sevecenliğiyle, Gülümsetir usulca… ......................... Aşk, Aşk kokar delice. Taze bir leylak sanki Ömür boyu sürecek gibi… ........................ Ve aşk sonunda, Benimle el ele…
emeğinize yüreğinize sağlık tebrik ederim sevgiler saygılar...
keşke ömür boyu sürse aşk,malesef her şeyin sonu olduğu giibi aşkında sonu geliyor .bi bakmışsın ki mutluluk dizeleri acıya dönüşüyor...mutluluğunuz daim olsun diyorum..tebrikler
Hoş gelmiş aşk yüreğinize !... Diyelim size ? Ele avuca sığmıyor Dikkat et, kaçmasın o elinden yine ? Takılıp aşk’ın büyüsüne, Sakın onunla çok uzaklara gitme Her an bırakabilir seni ıssız bir yerde Tut elini aşk’ın sıkı sıkıya Sonra arayıp bulamazsın kaçınca İnşallah mutlu olursunuz Aşk’ınızla birlikte ?!... Madem ki aşk şu an sizde, Buyurun misafirim olun, Beklerim ikinizi de ?!.....