Sakın kaybolma Her dem yanımda kal hüzün, Sensiz olmaz, bilirsin!
Yeni bir hüzün var kapımda, yeni bir bekleyiş Hissediyorum adım adım yaklaşıyor, Titrek bir nefes… Gözyaşı kokusu alıyorum bu gece Yağmuru kıskandıran bir ıslaklık üzerimde…. Haykırmak istiyor bedenim Yeniden doğmak, Yeniden çocuk olmak istiyorum, bu gece….
Ölüm gibi karanlık hüzünler, büyülü hüzünler… Kapımda diz çöken belalım hüzünler… Avazı çıktığı kadar bağıran, hiç susmayan hüzünler… Kırmızı, beyaz ve siyah renkleriyle gittikçe büyüyen hüzünler… Hatalara dem vuran, kaygısız hüzünler….
Kalabalıklar arasından sıyrılıp hüzünlerimi sarmalamak zaruri artık… Kestane gözlerine haber uçurmak kanadı kırık bir serçeyle, Gönlüne düşmek hayal şimdi… Yıldızları şahit göstermek günah… Aşka merdiven dayamak delilik…
Sakın kaybolma Her dem yanımda kal hüzün, Sensiz olmaz, bilirsin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sakın kaybolma Her dem yanımda kal hüzün, Sensiz olmaz, bilirsin! …………………………………………… Yeni bir hüzün var kapımda, yeni bir bekleyiş Hissediyorum adım adım yaklaşıyor, Titrek bir nefes… Gözyaşı kokusu alıyorum bu gece Yağmuru kıskandıran bir ıslaklık üzerimde…. Haykırmak istiyor bedenim Yeniden doğmak, Yeniden çocuk olmak istiyorum, bu gece…. …………………………………………………. Ölüm gibi karanlık hüzünler, büyülü hüzünler… Kapımda diz çöken belalım hüzünler… Avazı çıktığı kadar bağıran, hiç susmayan hüzünler… Kırmızı, beyaz ve siyah renkleriyle gittikçe büyüyen hüzünler… Hatalara dem vuran, kaygısız hüzünler…. ………………………………………………………….. Kalabalıklar arasından sıyrılıp hüzünlerimi sarmalamak zaruri artık… Kestane gözlerine haber uçurmak kanadı kırık bir serçeyle, Gönlüne düşmek hayal şimdi… Yıldızları şahit göstermek günah… Aşka merdiven dayamak delilik… ……………………………………………………………… Sakın kaybolma Her dem yanımda kal hüzün, Sensiz olmaz, bilirsin!
bütünüyle çok beğendim şiirinizi. tebrik ederim...
evet hüzüntüsz olmuyor bazı şeyler yarım kalıyor bazen tamamlaman üzülmen hüzünlenmen gerkiyor tabiki herkez bunun farkına varabilmeli nasılki çok mutluyken hep neşeli oluyorz hüzünde aynı şey yüreğin dert görmesin sevgi çiçekleriyle bürünsün her yanın sevgilerle kutlarım cani gönülden
''Şiir/i güzel türkçemizle yazmak , arı bir dille başlangıçdaki mesaj/a odaklanman ve bitiş bir harikaydı....şiir/e güzellik verirken içindeki duyguyu ön plana çıkarman vede daha belirgin hale getirmen için şiir/in biraz daha emeğe ihtiyacı var...Netiçe itibarı ile benim en yüksek notum olan 4 'ü hakettiniz tebriklerimle
Kadir haktan TÜRKELI tarafından 3/30/2012 10:50:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sakın kaybolma Her dem yanımda kal hüzün, Sensiz olmaz, bilirsin!
Aaaahhh Ah O hüzün yok mu o hüzün; gölge gibidir gölge.... kaçamazsın! Cisimle gölge nasıl ayrılmaz bir bütün ise, aşkla hüzün de aynen öyle.. Kaçarsın kovalar, kovalarsın kaçmaz... Güzel bir şiir olmuş şaire.. Yüreğine sağlık. Kutladım gitti.
Her dem yanımda kal hüzün,
Sensiz olmaz, bilirsin!
……………………………………………
Yeni bir hüzün var kapımda, yeni bir bekleyiş
Hissediyorum adım adım yaklaşıyor,
Titrek bir nefes…
Gözyaşı kokusu alıyorum bu gece
Yağmuru kıskandıran bir ıslaklık üzerimde….
Haykırmak istiyor bedenim
Yeniden doğmak,
Yeniden çocuk olmak istiyorum, bu gece….
………………………………………………….
Ölüm gibi karanlık hüzünler, büyülü hüzünler…
Kapımda diz çöken belalım hüzünler…
Avazı çıktığı kadar bağıran, hiç susmayan hüzünler…
Kırmızı, beyaz ve siyah renkleriyle gittikçe büyüyen hüzünler…
Hatalara dem vuran, kaygısız hüzünler….
…………………………………………………………..
Kalabalıklar arasından sıyrılıp hüzünlerimi sarmalamak zaruri artık…
Kestane gözlerine haber uçurmak kanadı kırık bir serçeyle,
Gönlüne düşmek hayal şimdi…
Yıldızları şahit göstermek günah…
Aşka merdiven dayamak delilik…
………………………………………………………………
Sakın kaybolma
Her dem yanımda kal hüzün,
Sensiz olmaz, bilirsin!
bütünüyle çok beğendim şiirinizi. tebrik ederim...