Mümkün olsa da Tek tek alıp karşıma Gözlerimi gözlerine dikerek Sürüp namluya kurşunu Vursam tüm anıları Alnının ortasından...
Her köşebaşına Kursam bir darağacı Versem hükmünü yanlışların... İğnelesem boynuna fermanını aşkın Sallasam tekmeyi kürsüye Hışımla...
Asırları yıllara bölüp Çarpanlarına ayırdım yılları Ayların kare kökünü aldım Bölenlerine ayırıp haftaları Günlerin sağlamasını yaptım delicesine Ömür hanemde hesaplar tutmadı sensiz...
Alacaklı-verecekli... Veresiye defterine döndü gönül bahçemiz Tahsildarı beceriksiz Muhasebe iktidarsız Mali yılı altüst...
Sendeki de ne yüz Kızarmayı öğrenememiş henüz...
Eylül GÖKDEMİR/Asimaral... 05.03.2007
(Aylar önce karalanmış bir şiir... Çok zaman oldu.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERESİYE DEFTERİ GÖNLÜMÜZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERESİYE DEFTERİ GÖNLÜMÜZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir telefon konuşmasından sonra çıkmıştı ortaya galiba )))))
Harikasın maralım kutlarım seni.. Sevgilerimle..tam puan
ceynan tarafından 10/19/2007 12:00:59 PM zamanında düzenlenmiştir.