Aşk acısının verdigi ızdırap nedir, artık bunu ben biliyorum Hergün pencerenin önünde durup, bugulu camları siliyorum Hep uzaklara bakıyor, belki çıkıp gelirsin diye bekliyorum Geride bıraktıgın; kırık bir kalp, yırtık bir resim sevdigim...
Gözlerimin yaşı kurudu akmaz oldu göz pınarı Hiç mi düşünmezsin aşkınla yanıp tutuşmuş koca çınarı Geri dön desem dönermisin, unuturmusun aramızda olanı Geride bıraktıgın; kırık bir kalp yırtık bir resim sevdigim...
Yüregimi yakan aşk ateşiyle yanar kavrulurum Sönmüş volkanın külü gibi rüzgarda savrulurum Birgün geri dönersin diye bekler hayalinle avunurum Geride bıraktıgın; kırık bir kalp yırtık bir resim sevdigim...
Yaşamak haz vermiyor artık , sen yanımda olmayınca gönlüm ferman dinlemiyor yüregimdeki ateş sönmeyince Açılan yaralarım kapanmıyor, içimdeki sızı dinmeyince Geride bıraktıgın; kırık bir kalp yırtık bir resim sevdigim...
Mutlulugunla büyütüp gözyaşınla suladın aşk bahçemizin gülünü Yalvarırım sevginden, aşkından muhtaç etme bu garip kulunu senin kokun var üzerimde yıkamadan kabre koysunlar ölümü Geride bıraktıgın; kırık bir kalp yırtık bir resim sevdigim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BAHÇEMİN GÜLÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BAHÇEMİN GÜLÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.