Yine bahar geldi rengarenk güllerle bezendi bahçeler Mis kokulu çiçekler açtı, güzel kokular kaplar her yeri Ötüşen kuşların ve sokaktaki çocukların sesleri yankılanır Ben baharda açan çiçegin kokusunu degil senin kokunu özledim...
Şimdi çok kızıyorum kendime, sana yalvarsaydım gitme diye Garda beklerken susmasaydım, ayrılırken bıakmasaydın elini Sen gittiginde saatlerce oturdum, gözyaşlarımı içime akıttım Siren çalarak geçen her tren gidişini hatırlatıyor bana...
Aklımdan hiç çıkmadın gittiginden beri ne haldesin kimbilir Bogazımda düğüm olur yediklerim, sesim kısılır susarım Saklarım ağladıgımı, gözyaşlarım yanaklarımı ıslatır sensiz her bahar böyle geçiyor, renksiz kokusuz,ve neşesiz...
Birlikteyken en sevdigimiz aydı bahar ayı, artık sevmiyorum Açmasın çiçekler, kokmasınlar, sadece senin kokun olsun Ses etmesin çocuklar, sadece senin sesin olsun kulaklarımda Bağırmak, haykırmak istiyorum, dön artık dayanamıyorum...
Her yıl bahar geldiginde beni bırakıp gittigin gara gider beklerim Gözlerim hep gittigin yöne bakar belki bu trendedir döner diye Kaç tren gelir saymam ama, saaatler gece yarısını çoktan geçer Gar görevlisine sorarım başka gelecek varmı diye yok der dönerim...
Bir bahar daha böyle geçti, umutlarım kaldı başka bahara Bu seferde dönmedin ama, ben yine bekleyecegim dönersin diye Beni bıraktıgın yerde olacagım döndügünde bulasın diye Benim için tek bahar var artık, oda sensin gönlümün baharı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜMÜN BAHARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜMÜN BAHARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birlikteyken en sevdigimiz aydı bahar ayı, artık sevmiyorum Açmasın çiçekler, kokmasınlar, sadece senin kokun olsun Ses etmesin çocuklar, sadece senin sesin olsun kulaklarımda Bağırmak, haykırmak istiyorum, dön artık dayanamıyorum..
Yine kendimden birşey buldum şiirinizde tşkr ederim dost kalemkârım saygılarımla.
Açmasın çiçekler, kokmasınlar, sadece senin kokun olsun
Ses etmesin çocuklar, sadece senin sesin olsun kulaklarımda
Bağırmak, haykırmak istiyorum, dön artık dayanamıyorum..
Yine kendimden birşey buldum şiirinizde tşkr ederim dost kalemkârım saygılarımla.