Toprak sırrını açmaz! emir gelmeden Hakk´tan, Belli ki emir gelmiş; SIR KAPISI açılmış... Bir güzeller güzeli doğruluyor yataktan, Allı morlu çiçekler her tarafa saçılmış...
Bir yanda papatyalar; sarısı, beyazıyla, Gül yine baş köşede; endamıyla, nazıyla, Doyumsuz bir güzellik, anlatılmaz yazıyla, Sırdan öte sırlar var, hassas eşik geçilmiş...
Uçuyor kelebekler; gönlümden çıkmış gibi, Kanatlar desen desen; bir terzi dikmiş gibi, Nankör olsa da kullar; göze mil çekmiş gibi, Eşrefi Mahluk diye, insan olan seçilmiş...
Baş eğmiş tüm lâleler; bir derviş edasıyla, Ölüler diriliyor! gelen OL nidâsıyla, Kalp gözü açık kullar başbaşa HÜDÂ’sıyla, Her canlıya âlemde farklı görev biçilmiş...
Basiret bağlanınca dil karaya ak diyor, Cahille hemdem olma; gafil Allah(c.c.) yok diyor, Sır perdesi inince diller ENEL HAKK diyor, Ölümsüzlük iksiri "YOK"lukda içirilmiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SIRLAR ÂLEMi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SIRLAR ÂLEMi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yanda papatyalar; sarısı, beyazıyla, Gül yine baş köşede; endamıyla, nazıyla, Doyumsuz bir güzellik, anlatılmaz yazıyla, Sırdan öte sırlar var, hassas eşik geçilmiş...
Üstadım harikasınız vesselam. İmanlı yüreğinizi ayakta selamlıyorum. Allaha emanet olunuz.
SIR kapisindan basimi uzatarak yazdigim dizeler benim de cok hosuma gider. Bir ben vardir bende, benden iceri demis YUNUS. O BEN iste bu dizelerde dile gelir, ne yazarken yorulurum, ne kalemi yorarim.
Bu cicegim egerli Emine kardesimin eline cok güzel yakismis.
Hocam Allah rızası hiçin hergün benim için böyle coşkulu bir şiir yazın. Belki ilhama gelir şu yüreğimde o da coşkulu birşeyle karalamayı öğreniverir. tebrik ediyorum, buralara daha bahar gelmedi ama bizlere baharı peşin peşin yaşatmış oldunuz. Şiiriniz o kadar enfesti ki. Hele hele ilk dörtlük beni aldı götürdü bir yerlere. saygı ve selamlarımla...
Gül yine baş köşede; endamıyla, nazıyla,
Doyumsuz bir güzellik, anlatılmaz yazıyla,
Sırdan öte sırlar var, hassas eşik geçilmiş...
Üstadım harikasınız vesselam. İmanlı yüreğinizi ayakta selamlıyorum.
Allaha emanet olunuz.