(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz Sensizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz Sensizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buz kesiyor öpüstügümüz kent. Alnimda her ask denemesi sonucu olusan keskin cizgiler. Yüregim akip giderken akrep yelkovan arasi arasi; Dudaklarim intihar ediyor beyaz tenini. Sensizlik bir tren gari. Ki hala kovalamaca oynuyor cocuk ruhum senle. Uzun veya kisa kirpikler; sari yada siyah saçlar, renginiyse hatirlamadigim gözler. Inan bu gidis hic yakismadi ayriliga. Ben unutulusun terkinde sen benim icimde, Küflenmis bir ask gibi eskiyorsun. Ve ben eskiyorum. Göz yaslari icinde islanmis, tütün kokan odalar düslüyorum umudun iklliminde.
BILIYORUM, BU SEVDA HAYATIMI ORTAYA KOYARAK OYNADIGIM BIR RUS RULETI.
Simdi aynalarla konusuyorum yalniz. Yalniz yalnizligimla konusuyorum. Ihanet rengi asklar zamani oysa kapimi calan. Hüzün saticisi bir duvara ağlıyorum şimdi. Yagmur misali,gözyasi olup yagiyor bana. Biraz ayrilik zamani simdi. Biraz ask. Silinmeyen hatiralar gecesi simdi. Bedenim aglama duvari. Biraz sensizlik zamani simdi
ŞİİR VE YORUM BİR BİRİNİ TAMAMLAMIŞ MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA KUTLAIM
Biraz ask. Silinmeyen hatiralar gecesi simdi. Bedenim aglama duvari. Biraz sensizlik zamani simdi
duygu ve hüzün düştü geceye.. ve bu gidiş yakışmamış gerçekten bu aşka.. imgesi betimlemesiyle ve duygu aktarımıyla muhteşem bir şiir okudum ve dinledim kutlarım değerli şairi.. saygılarımla..
tebriklerim güzel kaleme ve ne güzel bir dinleti sezinim...pınarlar akmış:)