kursağımda kaldı ölü aşklar, uçuverdi, uçuşu verdi bir kuş sürüsü gibi, sevda ruhunu para sardı sarmaladı, aşk kokteylleri " ç ı k a r "la i ç i l i r oldu... duygular paraya satılır oldu üstat... bedenini alanlar ruhunu da çalar oldu, bir bit pazarından, yok fiyatına, üç beş paraya...
dudaklarıma büyülü cümleler oku: kıskanç ayrılıkların giremediği, kutsal sayılan sevdaların dem tuttuğu semalarda, fısıltılarını duyayım gözlerinin arka bahçesinde... gerçeğin kıvrandığı deryalarda.
bir aşk daha düştü i/kinci ele, zararına satışları başladı umutların, kampanya "fiyatına yarı yarıya" hayaller, "kapatıyoruz" yazıları işgal ederken kalpleri, bu aşktan "kazanırım" diyenler vardı... - ş a i r l e r g i b i
şair yine şiirini öldürürken, bir şiir bunu yazıyordu görünmeden... şairi suçlama uçuk dudaklarıyla, kafiyeler sitem yazıyordu... redifleri kin basıyordu. sigarasına sarılıp içerken n e f e s n e f e s, bir ayrılık nefesini kesiyordu....
ve ağaran güne don biçerken, yalnızlığını çoktan unutmuştu... şairim: gözün pektir senin, nankör sevdalara sulanma, arzuladığın kalabalıkların kuru yalnızlıkları vardır. sen söyle bana şimdi uçca sesle; istediğin aşk kaç günlük olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Aşktan Kazanırım Diyenler Vardı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Aşktan Kazanırım Diyenler Vardı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.