(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Ah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Ah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan, "yaptığı işte kendini geliştirmeli" diye düşünüyorum.
Bu siteye ilk geldiğimde yazdıklarıma bakıyorum. Onlar benim ilk şiirlerimdi. Sonra şair dostlardan elemeler yaptım, kendimce. Güzel bulduklarım gibi yazabilmek için, uzun uzun etüd ettim onları. Şimdi, bambaşka bir üslup deniyorum. Zira sevgili eşim, şiirlerimde kendimi tekrar ettiğimi düşünüyor. Asla şiir altı açıklama yapmayı sevmediğimi, sevdiklerim bilirler.
Başka şairlerden de etkilenip yazdığım şiirlerim oldu. Ama nedense ilk defa bu etki, bahis mevzuu oldu. Belki de kişilerin kişisel sorunları yüzündendir diyerek, kaale almayacağım.
Satine'ciğim iyi ki çıktın karşıma. Şiirlerini beğenerek okuyorum. Bir şiiri birçok defa okuyup her defasında bambaşka bir anlama sürüklenmek çok hoşuma gitti.
Bu yeni çalışma Satine'ciğime hediyem olsun. Ufkumu genişlettiği için çok teşekkür ediyorum. Umarım kabul eder.
asran tarafından 10/15/2007 1:35:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
asran tarafından 10/15/2007 1:46:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
satineyi okuya okuya bir satine de sen olmuşsun arkadaş. ve fotoshopu da öğrenmişsin bu arada. yoksa hediye mi resim? Nedense birden içime doğdu da söyledim. ama çok değişik anlamlar çıkıyor şiirden. sen düşündün bilemem ama. kutlarım.