(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yûsuf'um şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yûsuf'um şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben hala kuyunun dibindeki Yusuf gibi bekliyorum... şiirlerinizin gözümü kamaştıran ışığının yol göstererek beni yukarıya çekmesini.. selam ve saygı ile.
Sen, öyle bir Yusuf ol ki sevenlerin aşk pazarına çıksa da ille sen diye ağlasa ve seni kendinden bile esirgese, o nur yüzü kimse görmesin diye kendinden bile uzak tutsa. Neredesin ey aşk, gel de gör sevenlerin ahvalini...
Şiiri şairin sesinden, hem de Alaca'da mehtaplı bir yaz gecesinde dinlemiştim ilk. Ne güzel bir şiir, akıcı, insanın içine ab-ı hayat serinliği veriyor okudukça, dinledikçe... Nasıl bir yorum yazayım diye düşündüm, kelimeler kıskandı şiiri :) Ve susup yeniden dinledim... Eyvallah :))
hani züleyha ki yusuf'um derdi ulaşırdı sesi kenan ellerine, hani görmez olurdu babsının gözleri, hani yusuf ki atılırdı zindanlara kuyulardan çıkmasına inat... sana mıdır yusuf karanlıklar bırak ben kalayım zifiri karanlıklarda, bırak ben yiyeyim kırbacı züleyha'nın elinden sen üzülme, üzme kendini ve affet beni en az kardeşlerini affettiğin kadar. öpülsün elin, eteğin, altınlar saçılsın ayakların altına sen bir selam yolla ataya; hırkan olsun şifa yusufummm!
şairi yürekten alkışlar yusuf'u, yusuf'u anlatan satırlarda okumaktan zevk duyarım. emeğinize, yüreğinize sağlık. selamlarla sayın şair...
şiirlerinizin gözümü kamaştıran ışığının yol göstererek beni yukarıya çekmesini..
selam ve saygı ile.