Kanamaktı sesinde sevgisizliği duymak Ve gözlerinde görmek sarışını esmeri Gönül evinde ise izdihamını saymak Zifirî gecelerde söndürmekti kameri
Nasıl derdim ki sana “Karanlığım artıyor!” Gönder ruhuma doğru güneşini, ayını Nasıl derdim ki kahrın, saçımı ağartıyor Daldığın gönüllerde gördükçe halayını
Hem zaten biliyordum bir ayağım burada Diğer ayağım ise öteye gitmektedir Hem zaten biliyordum ben yoktum ki sırada! Sırada olanlarsa ömrü tüketmektedir
Ne yazık ki alıştım yarama tuz basmaya Alıştım da gitmeye boynumu eğip eğip Ve şimdi suratını ne gerek var asmaya Fermanını yazdığın ölürken garip garip
Şimdi, susmalısın ki iyileşsin yaralar Unutayım gönlüme sevgi bulaştığını Merak da etme beni, zora sokmaz karalar Varsın görmesin gönülaşka ulaştığını
Karalar bağlamaktır sevmenin diğer adı Ağlamaktır kuytuda içli ve sessiz sessiz Biliyorum bu esen ömrümün en son badı Biliyorum da sensiz kalacağım nefessiz
Haydi, gül kara gözlüm, yakandan düştüm artık Gönlümün gurbetinde ham idim piştim artık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karalar Bağlamaktır Sevmenin Diğer Adı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karalar Bağlamaktır Sevmenin Diğer Adı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gönlümün gurbetinde ham idim piştim artık..." Anlamı en güçlü söz bu bence. Gerçekten bunu hissettiğinizde, yüreğinizde çiçekler açtığını, bir yangının kavuran alevlerinin bir pınarın çağlayan sularına serinlediğini göreceksiniz...
Çok teşekkür ediyorum. Aminnn... diyorum. Bende sürekli yanında olamıyorum. hep gözümün önünde olsun istiyorum kuzumun. Özüme özlemimi böyle gidermeye çalışıyorum. Ne mutlu sana anneanne olmuşsun, tadını biliyorsun. Darısı başıma inşallah. Sevgilerimle...
Bazen şiirin bir dizesini unuturum. Ya da bir eksiklik vardır sözcüklerde. Bazen de kafiyede bir hata olabilir ya da hece ölçüsünde...
Ben o insana dost derim ki gelsin şiirdeki eksiğimi, yanlışımı yüzüme vursun. Yoksa nasıl görürüm eksiğimi, yanlışımı...
Belki yoğun iş temposundan, yorgunluktan, zamansızlıktan; belki de bir yerlere takıla takıla aklımız ve varken hüznümüz... Acele ederiz bir şeyler yazmaya. Çünkü yüreğimiz doludur ve yüreğimizi ancak dizelerle boşaltabiliriz. Ve yazınca da şiir adına gönlümüzden düşenleri (artık ne düşerse) mutlu oluruz. Çünkü yazmak çoğumuz için gerçek anlamda mutluluktur. Ve belki de hayata tutunur gibi şiire tutunmaktır bu mutluluğun adı...
Bir başka mutluluk ise sus kalmama rağmen (ziyaret etmeme rağmen sayfaları) naçizane dizelerimi okuyup yürek seslerini şiirimin altına yorum olarak düşenlerdir...
Ne diyem ki başka, yüreğiniz-yürekleriniz dert görmesin demekten ve de teşekkür etmekten başka.