Bir fecir daha sökerken gözlerinde Ay dede süpürür yıldızları Yürek kırıklarından sızarken sen Kanar yaralar Ne yama ne de dikiş tutar Ruh coğrafyası parsellenir birden Ederin fazla gelse de Ellerim hep sensizliğe dokunur
Boş ver; Kimliksiz bir yolcu muyum ki Yüreğinde kaçak kalayım Eşkâli belli firariyim ben
Bilemez misin ki, tenimin esmerliği Soğuk ve güneşin eseri Karakaşlı duman gözlüysem Güneşin kızı olmamdan besbelli
İç çekişlerimde çoğalıyorsan Dizelerimde şiir tutuşur senli Gözbebeklerime yokluğun pusulanıp Terletir dilimi Geçmiş rüzgârları üşütüp Diyardan diyara savurdu Artık güneşe sarılıp Munzur’un koynuna girmeli
Ben; İnatla direnirken kendime Sen yüreğimin Ben yalnızlığın efendisi Hasret yuva yapmışken böğrüme Çıkışlarıma darağacı kuruluyor Bir yürek göçünde tutuklu kalınca Yarınlar intihar ediyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarınlar İntihar Ediyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarınlar İntihar Ediyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boş ver; Kimliksiz bir yolcu muyum ki Yüreğinde kaçak kalayım Eşkâli belli firariyim ben
======
Hangimiz firari değil ki, Garibanın bu dünyada yeri yok. İp üstünde oynamak istersen eğil ki, Arkası olmayan sahipsizler çok... Değerli gülşen hanım, Yürekten Tebrik ediyorum. Nefis bir şiirdi...
Bir fecir daha sökerken gözlerinde Ay dede süpürür yıldızları Yürek kırıklarından sızarken sen Kanar yaralar Ne yama ne de dikiş tutar Ruh coğrafyası parsellenir birden Ederin fazla gelse de Ellerim hep sensizliğe dokunur
Boş ver; Kimliksiz bir yolcu muyum ki Yüreğinde kaçak kalayım Eşkâli belli firariyim ben
Hece ve serbest dizelerde kalemini ustaca kullannan sevgili can arkadaşımı tebrik ediyorum çok güzel dizeler,ayrıca yoldaş kardeşimide tebrik ediyorum çok içten ses olmuş başarılarınız bitimsiz olsun sevgimle.
Hep dersin ya ben şair değilim; bence çok mütevazisin arkadaşım, şairim diyen bir çok insandan daha iyi yazıyorsun ve senin şiirlerini okuyan herkes kendinden bir şeyler buluyor, böceğin yanına bende çifte kurdela bıraktım. Şiirin yine hüzün ve çığlık çığlığa, feryat dolu, okuyunca içimden offfff çekmek geldi, yorum ve şiir harika tebrikler Dersim'in güzeli.
Canımsın; senin yüreğinin güzeliği en büyük ödül bana, vermiş olduğun gönül seçkin için çok tşkr, iyi kivarsın, yorumların için çok sağol sen cansın...
Her karanlık, aydınlıklara gebedir.Örtüdür aslında karanlıklar.Hüzün de verseler kişiyi kendiyle ve göz yaşlarıyla baş başa bırakır.Bazen yıldızların hiç sönmemesi istenilse de, kaçınılmaz durum, sabah olacak ve aydede'nin süpürdüklerinin yerini yepyeni umut ve beklentiler alacaktır.Her doğan gün yeni bir umuttur.
Hemen yanıbaşınızda, bir nefes kadar yakın olan bile aslında çok uzaklarda olabiliyor.Bir o kadar uzak olan da yanınızda gibidir.Fiziken olmasa da...Bunu hissedebiliyorsa yürek ki hissetmiş, parsellenmiş ruhu, yüreği kendi olmasa da yanınızda değişen pek bir şey olmaz.Kimlikli kimliksizler olmak, öyle bilinmek, var sayılmak daha da acı olanıdır.Bilinenlerde yok sayılmak.Dış etkenler görünümü değiştirse de yürekte bir değişime neden olmaz ve olmamalıdır.Kara sevdada ak yürekli olmak...Duman gözlerde yosun yeşilini görmek...Kalabalıklar içinde yalnız olmak çok daha acı.Ne mutlu ki yokluğunda bile paylaşabildiğiniz, başınızı omuzuna yaslayabildiğiniz, var saydığınız var.Olmasa da yanınızda.Onu düşünüyor, onu yaşıyorsanız, sizinledir.Özlem ve hasretler yaşamı daha da değerli ve anlamlı kılar.Tasalanmasın insanlar.
Yarın başka bir gündür.Ne olacak bilinmez.Umuttur, beklentidir onlar.Mutlu bir doğum gerçekleşecektir.İntihar ettirmeyin yarınları, gerçi her ölüm yeniden bir doğuştur ya...
Beğeni ile okudum şiirinizi.Her zamanki gibi kaleme çok güzel bir şekilde alınmış dizeler ve serilmiş gözlere, gönüllere. .. Kutluyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Bir fecir daha sökerken gözlerinde Ay dede süpürür yıldızları Yürek kırıklarından sızarken sen Kanar yaralar Ne yama ne de dikiş tutar Ruh coğrafyası parsellenir birden Ederin fazla gelse de Ellerim hep sensizliğe dokunur
Yanımda da olsan hep uzaklardasın...nadide dizeler...tebrikler değerli kalem...saygımla...
Prangaya vurulmuş bir yüreğin sesiydi,hüzünler yol almış uzaklara doğru, lakin dil ifade edemiyor bir türlü.Mükemmel bir şiirdi,şiirin kraliçesi kalemden.Kutluyorum sizi Gülşen hanım,sevgi,saygı ve selamlarımı bıraktım,her zaman okunası sayfanıza.
Ben; İnatla direnirken kendime Sen yüreğimin Ben yalnızlığın efendisi Hasret yuva yapmışken böğrüme Çıkışlarıma darağacı kuruluyor Bir yürek göçünde tutuklu kalınca Yarınlar intihar ediyor
ve gece kavuşamadıgı sevgilisi sabaha dogru yol alırken Yarınlar İntihar Ediyor_isminde hüzünlü bir şiir düşüyor gönlünüzdeki inci taneleri hiç eksilmesin.
kul düşünce tarafından 2/26/2012 2:37:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kimliksiz bir yolcu muyum ki
Yüreğinde kaçak kalayım
Eşkâli belli firariyim ben
======
Hangimiz firari değil ki,
Garibanın bu dünyada yeri yok.
İp üstünde oynamak istersen eğil ki,
Arkası olmayan sahipsizler çok...
Değerli gülşen hanım,
Yürekten Tebrik ediyorum.
Nefis bir şiirdi...