(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem üstadım, yalan Dünya için yüreğinizden dökülen nağme dolu beyitler mükemmeldi. Haz olarak okuduğun nadide gazeldi. Kalemi ve yüreği candan Tebrik ederim. Selam ve saygılar, iyi geceler.
Dertden derde beni salan dünyasın Her mejnunun bir leylası olduğu gibi,her insanında bir dünyası vardır.efkarını gamını kederini ona taşıtır. sonunda hayat aleminde,yaşanan olumsuzlukları da bir çırpıda dünyanın sırtına yükleyiverir. Oysa her insan birdünyadır,neden güzellikleri değilde,çirkinlikleri başkasına yüklüyorsun ? güzel şiiriniz beni böyle bir hesaba tâbi tuttu.ALLAH daim eylesin kutluyorum Selamlarımla Osman AKSOY
Kimselere yar olmasın ki sen ah, Yiyip te her şeyi kalan dünyasın. .......................... Eyvallah Cemalettin Hocam... Anlamlı, hüzünlü ama gerçek böyle, yalan dünya işte; bir bir saydığınız özellikleriyle bizleri faflete salan dünyaişte... Kalbi selam vesaygılarımı yolluyorum...
Sevdiklerim tek tek aldın elimden, Hepsine bir mana bulan dünyasın.
Yıkıp tahtları sen viran etsen de, Yine gönüllerde olan dünyasın.
Dünya dolar dolar boşalır ,yalan olan o değil bizleriz değerli dost yürek o hep var ama gelenler yok olup gidiyor .çok anlamlı çok güzel dizler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum saygımla
Yalan değil dünya fakat öyle deniyor çünkü her şay var olmuş ve yok olmakla da karşıkarşıya ebedi bir hayatında olması bize biri yalan biri gerçek geliyor... Allah haırlı uzun ve dünayada yaşarken ahiret hayatımızıda kazanalardan eylesin cümlemizi... Selamlar, saygılar...
Ne çiledir aşkın durur başımda, Dertten derde beni salan dünyasın,
Cemal neşelenip bir gülümsese, Ümit çarklarımı silen dünyasın,
Dünya mı yalan bizler mi bilemedim, dünya yerinde dönüyor sanırım bizler yalanız. Bazen dünyaya sitemler yağdırırız bu da bizi rahatlatır sanki, sanırım öyle bir anda oluştu bu şiir, çok da güzel olmuş, yüreğinize sağlık Cemalettin hocam, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi, esen kalınız mutlulukla...
ASLINDA YALAN OLAN YOK KIYMETLİ DOST ŞAİR BİZE ÖYLE GELİYOR HERŞEY GERÇEK VE ASILA, GERÇEĞE DOĞRU YOK OLARAK GİDİYORUZ... SONUMUZ HAYIRLISI OLSUN... SELAMLAR, SAYGILAR..
"Senin uğruna kim canın verse de, Gönülde gül gibi solan dünyasın,"
Çok güzeldir, Cemalettin efendi, tebrik ederim, lakin bu beytin 1-ci mısrası "Erenler uğruna canın verse de" olsa şiirin ritmi pozulmaz, zann ediyorum. Sayğılarımla kalın!
Dertten derde beni salan dünyasın,
Cemal neşelenip bir gülümsese,
Ümit çarklarımı silen dünyasın,
Harika şiirinizi kutlarım değerli arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...