(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-sizi tebrik ederim gayet güzel şiir. 1967-69 arasıbirkaç defa gitti.Defalarca alacay gittim.Çok güzeldi 1997 de Tekrar çoruma gidip bir kaç gün kaldı ne kadar güzelleşmişti.Şimdi daha da büyümüş ve güzelleşmştir.
Bu kadar çok değere ve güzelliğe sahip olmasından olsa gerek ki Çorum İnsanı gerçekten harika ve dosttur, toğrak, su fıtrata böyle olumlu katkı sağlıyor sanırım... Şahsınızda bütün Çorumlu dostlara saygı ve selam yolladım Hocam...
Memlekete özel ve bir o kadarda güzel anlamlı şiir..Yüreğinize sağlık Cemalettin hoca..Bülbül altın kafes misali yinede memleketim.....Tebrik ederim saygılar..
Aşın, suyun güzel duyum olmuyor, Kimse senden asla kemlik bulmuyor, Açan güller sende sensiz solmuyor, Uygarlık içinde kaynıyor Çorum.
Hasretinle dolar dolar taşarım, Gizli hazineleri bulur şaşarım, Ben uygarlıkları sende yaşarım, Uygarlık içinde kaynıyor Çorum. EY vallah güzel bir çalışma Çorum gitmediğim yerlerden biri ama selam salabileceğim yerlerden biri..Çünkü yeğenim Çorumda okuyor..Tebrikler.slm..saygılarımla.
Çorum deyince niceleri gibi; benim de ilk aklıma gelen şey insanlarının kurnazlığı ve leblebisidir ama siz;''... Dağı taşı altın hepsi bir değer...'' deyip geçiştirmişsiniz:)) Tanıtıcı güzel bilgiler veren bir şiirdi.Tebrik ederim Cemalettin bey.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle.
Çok güzel bir memleket şiiri. Çorum'da hangi sahabenin kabri var bilmiyorum. "Sahabe-i Kiram Çorum'da yatar." dizesi dikkatimi çekti. Sahabe-i Kiram tüm sahabeleri kapsayan bir terkip. Bu dizenizi biraz daha özelleştirseniz daha güzel olur kanaatindeyim. Hititlerden de sapkın ensest anlayışları nedeniyle nefret ediyorum. Bu nedenle "Hititlerden Osmanlıya dayanan," dizenizi "Selçukludan Osmanlıya dayanan" şeklinde değiştiriyorum zihnimde. Şimdi şiir tam benlik oldu. Bir memleket ancak bu kadar sevilir ve güzel ifade edilebilir. Emeğinize teşekkür ederim. Saygılarımlasınız...
Çorum’da mı geçti Cemal çağlarım? Çok güzeldi gönüldeki bağlarım, Düşünür maziyi yürek dağlarım, Uygarlık içinde kaynıyor Çorum.
Evet vatan sevgisini nekadar güzel anlatmışssınız Türkiye'mizin her noktası altın şehirdir şükürler olsunki bizler bu topraklarımızda özgür ve hür yaşıyoruz rabbim bizleri bu nimetlerden mahrum edecek ve etmeye çalışanlardan korusunnnn yazan yüreğinize gönlünüze sağlık saygılarımla efendim
can dost değerli kalemini yazan güzel yüreğini kutluyorum çorumu çorumluyu çok seviyorum.sayfamda çorum la ilgili bir de şiirim var çorumluların bana birde desti kebap sözü var.bilmediğim güzel yanlarını da sayenizde gezindim teşekkürler.
Aşın, suyun güzel duyum olmuyor, Kimse senden asla kemlik bulmuyor, Açan güller sende sensiz solmuyor, Uygarlık içinde kaynıyor Çorum. ...selam olsun çorum iline çorum insanına yazan yüreği kutlarım hocam.......
1967-69 arasıbirkaç defa gitti.Defalarca alacay gittim.Çok güzeldi 1997 de Tekrar çoruma gidip bir kaç gün kaldı ne kadar güzelleşmişti.Şimdi daha da büyümüş ve güzelleşmştir.