(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAFLA DOST BULUNMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAFLA DOST BULUNMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost olma herkesle düşüncesizce Düşünce görürsün dostunu sende Duygular değişmiş dostluklar farklı İnce ele sık doku,kutsal olan dostlugu....kul düşünce
Işte şiir, işte usta. Her satırından mesaj fışkıran, anlamca, anlatımca çok zengin bu eserinizi de güzel yüreğinizi de gönülden kutluyorum hocam. Haz alarak okudum yine. Saygılarımla
burada ne ekersek orada onu biçeceğiz boş lafla iş olmaz dost bulunmaz ahret kefemiz dolmaz demiş adeta dost yürek . anlamı derin dizelerdi Kutlarım Cemalettin bey ilhamınız bol olsun saygılar.
Değerli Cemal hocam kelmine sağlık kibarca hatırlatmalar yerindeydi. En güzel mektup elimizin altında ama okumak nedense aklımıza gelmez nefs veya dünya telaşı gerçeklerden uzaklaştırıyor. Saygı ve selamlar.
Güzel yorumna çok teşekkürler ederim çok daoğru bir yorumun var dostum ah dünya teleşası ve nefis istilası yok mu yinede mücadele diyelim... Selamlar, saygılar...
Ölüm vardır hem gelecek, Ecel terin kim silecek, Gerçek dostu kim bulacak, Kuru lafla dost bulunmaz.
Hep nebiler Allah derdi, Allah mucizeler verdi. Cemal derdin böyle serdi, Kuru lafla dost bulunmaz.
Keşke bilinse, keşke gerçeklerin üstü gaflet perdesiyle örtülmese. Yüreğinize sağlık güzel bir konuyu ele almışsınız Cemalettin hocam, gönülden kutluyorum, esen kalınız mutlulukla...
Kıymetli hocam selamlar saygılar... Güzel yorumunada çok teşekkürler ederim... Güzel hatırlatmanla zemin rengi aynı fakat yazı rengini değiştşim umarım güzel oldu...
Kalbim temizdir diyenler, Kendi amelin yiyenler, Libasın yanlış giyenler, Kuru lafla dost bulunmaz. ***************** Dostane şiirdi, yol iz, izan bildiren.. Çok teşekkürlerimle efendim...
Kalbim temizdir diyenler, Kendi amelin yiyenler, Libasın yanlış giyenler, Kuru lafla dost bulunmaz.
Gülüp eğlenip gezme, Gaflet deryasında yüzme, Deryalar geçerim dizme, Kuru lafla dost bulunmaz.
Ölüm vardır hem gelecek, Ecel terin kim silecek, Gerçek dostu kim bulacak, Kuru lafla dost bulunmaz. NE GÜZEL ANLAMLI HAKLISİN KURU LAFLA DOST OLMAZ KALEMIN VAR OLSUN MUTLULUKLAR
Can alıcı bir sesleniş ( Oku mektup Kur-an sana ) Dünyada dost istersen Hazreti Kur-an yeter,Mal istersen kanâat yeter. Yok illede bela dersen gaflet yeter.manen yok olursunda farkına varamazsın,yok olmadan metubunu oku ve güzelgah ını bul Cemalddin Gürpınar kardeşimi canı gönülden kutluyorum,bizlere böyle bir açtığı için ALLAH yolunu açık ve daim eylesin Selamlarımla Osman AKSOY
çok doğru söyemişsin kuru lafla dost bulunmaz yani ben allahı seviyorum demekle allah sevilmez emielerini ve yasaklarına riayet etmek gerekir.Emri bil mağruf nehyi anilmünkerede harfiyle uymak gerektir.allaha emanet ol.
Çok kıymetli kardeşim, ablam güzel ve anlamlı yorumuna çok teşekkürler ederim... Beni bu güne kadar hiç yanlız bırakmadın güzel yorumlarınla bana hep güç verdin şiiri ve dostluğu sevmede inan bana hep örnek oldun... Bu vesile ile selamlarımı saygılarımı yolluyorum...
Çok kaıymetli şaier arkadaşım sayfama hoş geldin onur verdin... O güel ve engin yorumunlada bana güç verdin... Kalbi selamlarımı saygılarımı yolluyorum...
Gönül aynasında kendimizi gördüğümüzdür dostlar. Onay makamı kalbimizdir ve işittiklerimize pek itibar etmez...İnsan kısım kısım, yer damar misali ayrı tellerden çalan insanlar gerçek dost olamaz. Ne mutlu güzellikleri paylaşmak adına kurulan dostluklara, ne mutlu Allah sevgisiyle buluşan gönüllere... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz.Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Çok kıymetli kardeşim o güzel açıklamalarınız ne güzel, gerçek dostlarıda bulmak ne güzel. Bu güzel yorumuna yürekten teşekkürler derim... Selamlar saygılar...
Çevir yönün dosttan yana, Dost kurbandır dost cana, Oku Mektup Kur-an sana, Kuru lafla dost bulunmaz.
En iyi yol gösterici kurandır. Ben kuranı öğrendikten sonra dünya ve ahiret görüşüm çok değişti. Keşke herkes kuran-ın gösterdiği yoldan gitse hiç kötü kalmaz. Şiirinizi beğeniyle ve takdirle okudum.kaleminiz daim olsun.saygılar.
Çok değerli kardeşim ne güzel Kur-an'ı öğrenmek Allah feyzinden bol bol nasipler ihsan eylesin... O güzel ender yorumuna göülden teşekkürler, selamlar, saygılar...
Gerçektende öyle değerli hocam. Dosta ulaşmak isteyenlerin onu özümsemesi, onun istediği gibi yaşaması gerekir. Çok güzel bir seslenişti, tebrik ederim.
Çok sağol çok kıymetli hocam libassız geldik eller sardı, libassız gideceğiz eller saracak... Allah bize gerçek dost olsun... Güzel yorumuna ve güzel uyarına yürekten teşekürler ederim...