(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün seçkisi olan bu nadide ve anlam dolu şiir harikaydı. Beğenerek okuduğum bu eseri ve değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla.
Bir gün önce ben de bir şiir paylaşmıştım ve böceğe dahi değer görülmemişti. Açıkçası nedenini de merak etmiştim. Ama bu müthiş şiir güne geldikten sonra eksiklerimi anladım. Bu ender görülecek düzeyde bir şiiri güne getiren seçki kurulunun benim şiirimi böceğe bile değer görmemesi çok doğal. Hece şiirini gök kubbeye taşıyacak kadar muhteşem bu şiiri seçen seçki kurulunu beni kendime getirdiği için kutluyorum :) Yorum zaten başlı başına muhteşem ! Ben şiir hayatımda bu kadar güzel bir yoruma şahit olmadım. Sonuçta ben de faniyim ve doğal olarak hem imrendim hem kıskandım. Bu müthiş şiiri güne getirerek hece şiirine gönül verenlere bir anlamda ders veren seçki kurulunu ve şahsınızı en derin saygılarımla kutlar kıskançlıklarımı sunarım :)
Not: Şiirin finalini oluşturan son iki mısrayı berceste olarak seçtim... Saygılar.
Dünyanın hali , insanlığın nereye gittiğini görüp üzülüyoruz, endişe içinde...Tüm insanlar yürek, merhamet , vicdan sahibi olsalar, dünyamız bu hale gelmezdi.Lakin hesap verceklerini düşünmüyorlar . Tebriklerimle şair, saygımla..
Allah indinde Hak Din olan İslam' ın, bir haksızlık karşısında, bir zulüm karşısında insana yüklediği sorumluluk açıktır.
"Bir haksızlık gördüğünüzde onu elinizle düzeltiniz, buna gücünüz yetmiyorsa dilinizle düzeltiniz, buna da gücünüz yetmiyorsa kalben buğz ediniz." (Hadis-i Şerif)
"Bir haksızlık gördüğünüzde müdahale etmezseniz; Önce hakkınızı, arkasından da şerefinizi kaybedersiniz." Hz. Ali (r.a.)
Dolayısıyla masumun ve mazlumun yanında yer almak, Dertlerine derman aramak ve bulmak, İNSAN olanın boynunun borcudur. Ve bizi Yaratan' ın bizden beklediği İNSAN olmamızdır/KuL olmamızdır...
Velhasılı Değerli Hocam... Allah razı olsun... Hak ve Hakikate çağrınız her gönülde karşılık bulsun
BEN ACİZ VE ÇARESİZ BU GÜZEL ESERİNİZİ OKDUĞUMDA KENDİ KENDİME VE KENDİ NEFSİME ŞÖYLE DEDİM: (EY ACİZ VE BİÇARE NEFİS; KİMKİ DÜNYAYI MURAD EDERSE HEM DÜNYAYI HEM AHİRETİ KAYBEDER KİMKİ AHİRETİ MURAD EDERSE HEM DÜNYAYI HEMDE AHİRETİ KAZANIR HER İKİSİNİDE KAZANMAK İSTERSEN SEN DÜŞÜN VE HAKİKİ KAZANDIRANA MEYLET) YÜREĞNİ SAĞLIK
türkü diyarı tarafından 5/1/2015 4:17:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
maalesef akan yaş ve kan müslümanın. sömürgeciler çıkarları için ne kötülükler yapmakta . yandaşları sayesinde oluk oluk kan akmakta. adaletin olmadığı dünyada huzur bulunamaz ki. böylesi duyguları dile getiren anlamlı güzel bir şiir kaleminize sağlık
KUTLARIM