Rutubet kokan ! evlatlıktan red edilmiş bir gün usul usul karanlıklara kapatıyor yüzünü.
Ben ki hiç ait olamadığım yorgun düşlerin göç zamanında gözyaşlarımla yazdığım şiirleri hangi hırçın rüzgârlarla savurabilirim.
Acımaz deme ! hasretinden üşürken ayazında hüküm giydirdiğim göğsümde sıkışmış tüm günahlarımla bir müezzin nefesinde ezanların ’Lâ’sına sığındım u t a n a r a k.
Rengârenk leblerimin ardına sığınan zikir şeddesine küsmüş ’’nun’’gibi bir muştu düşseydi şerhine sözlerinden miras acıları yaralarıma n i k â h l a y a c a k t ı m.
Uykusu kaçmış kuruntulu bir gecenin tıkanırken nefesi. ben namütenahi bir aşkın bahtsız yetimi kaç yalnızlık dişledim yitik maviliklerinde sen de durma yaz hükmünü imansız ayrılıklara.
Kestim ümidimi ! ah o tutarsız sözlerinin zehrini akıtan sen nefesinden öptüğüm adam dualardan sağdığımız umutlar derin bir kedere gark olmuş müebbete şimdi a n la y a m a d ı n.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Şeddesine Küsmüş- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Şeddesine Küsmüş- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kestim ümidimi ! ah o tutarsız sözlerinin zehrini akıtan sen nefesinden öptüğüm adam dualardan sağdığımız umutlar derin bir kedere gark olmuş müebbete şimdi a n la y a m a d ı n
Anlamak istemeyene ne söyleneilir ki..sonuç olarak verdiği hüzünlerin izi.Muhteşem bir şiirdi.Kutlarım şairem,sevgimle.
Anlayamamak ya da yanlış anlamak sonuçlarında oluyor çoğu ayrılıklar. Güzel bir dil ile ifade edilmiş hüzün yansıtan şiir çok etkiliydi. Kutluyorum, sevgilerle
Uykusu kaçmış kuruntulu bir gecenin tıkanırken nefesi. ben namütenahi bir aşkın bahtsız yetimi kaç yalnızlık dişledim yitik maviliklerinde sen de durma yaz hükmünü imansız ayrılıklara.
Harika bir şiir okuma fırsatı verdiniz kutlarım efendim saygı ve selamlarımla.
Kestim ümidimi ! ah o tutarsız sözlerinin zehrini akıtan sen nefesinden öptüğüm adam dualardan sağdığımız umutlar derin bir kedere gark olmuş müebbete şimdi a n la y a m a d ı n. kalemi tebrik ediyorum.. hüzünlü fakat bir o kadar güzel dizeler.. saygılar
GÜZEL YÜREĞİN,GÜZEL ÜRÜNÜ BU ŞİİRİ OKUMAKTAN BÜYÜK KEYİF ALDIM.
ŞİİR YOLUNUZ AÇIK OLSUN.SAYGILARIMLA.