(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL DİLİNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL DİLİNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani bir gün girersen kapımdan süzülerek, Masvavi gözlerinle bana bakıp, gülerek, Yeniden doğmuş gibi, secdelere gelerek, Her gün şükür namazı kılmazsam ne olayım....
Her nadide çiçekte adını okuyorum, İlmek ilmek sözlerle, şiirler dokuyorum, Umutla, yollarına son bir kez bakıyorum, Yeter ki bir selâm ver, almazsam ne olayım... "
Sevgiliye çok güzel bir serenat, süper bir çağrı bu çağrıyı duyupta gelmiyen sevgili olurmu? Muhakka seranata ses gelecektir. Helede seslenince ruh bulmuş Beste gül şaireden her ikinizide kutlarım. Selamlar Saygılar. Allaha emanet ol...
içten bir aşka seslenişti kardeşim, ne kadar seversek, değer verirsek--- hayatın kuralı sanırım kaçıyorlar-------------- ses de çok güzeldi---- her iki üstadımı kutlarım,,,
daha durun bakalim, Ayhan kardesim. Resimde gördügüm cocugunuzun resmi degilse sayet :), ömrünüzün bahari bile baslamamis sayilir. Sakin, HAYIR demeyin, isin ucu bana da dokunur, selamiz okunur :))
Bugünlerde kalemimiz mâlum sebeplerden hüzünlü. ASK siirleriyle ilgilenecek zaman degil elbet. Beste kardesim bir baska sitede bir sürpriz yapmis, buraya da yükleyiverdim. Zaten "Of'lu" dostumuzun korkusundan kalemimiz titremekten kendine gelemiyor :)) Masallah, sizin kalemin keyfi yerinde.
"Farz-ı misal; kalmasa hiç kimsede insanlık, Deseler ki izin var; bir bakışlık, bir anlık, Bu ödülün bedeli ebediyyen karanlık, O an için zindanda kalmazsam ne olayım...
Hani bir gün girersen kapımdan süzülerek, Masvavi gözlerinle bana bakıp, gülerek, Yeniden doğmuş gibi, secdelere gelerek, Her gün şükür namazı kılmazsam ne olayım....
Her nadide çiçekte adını okuyorum, İlmek ilmek sözlerle, şiirler dokuyorum, Umutla, yollarına son bir kez bakıyorum, Yeter ki bir selâm ver, almazsam ne olayım... "
Maşallah! Güzel yazmışsınız, bal-kaymak gibi koşma, değerli bir naziredir, Mecit bey! Tebrikler! Selamlarımla!
Masvavi gözlerinle bana bakıp, gülerek,
Yeniden doğmuş gibi, secdelere gelerek,
Her gün şükür namazı kılmazsam ne olayım....
Her nadide çiçekte adını okuyorum,
İlmek ilmek sözlerle, şiirler dokuyorum,
Umutla, yollarına son bir kez bakıyorum,
Yeter ki bir selâm ver, almazsam ne olayım... "
Sevgiliye çok güzel bir serenat, süper bir çağrı bu çağrıyı duyupta gelmiyen sevgili olurmu?
Muhakka seranata ses gelecektir. Helede seslenince ruh bulmuş Beste gül şaireden her ikinizide kutlarım.
Selamlar Saygılar. Allaha emanet ol...