Bana İstanbul şiirleri yazdırma ne olur Oysa çoktan miadını doldurdun Köhnemiş zamanda... Sadece Eski bir gömlek gibi çıkarıp attığım Yakası açılmamış Kol düğmeleri kopuk Sözlerin kaldı aklımda...
Bana aşk şiirleri yazdırtma ne olur Hicran dökülür mısralarımdan Eskisi gibi Kenarı oyalı İpek mendiller de kalmadı Gözyaşımı içinde saklayacağım Sessiz çığlklarım dökülür Yedi kollu Süreyyadan
Bana kahır kilimleri dokutma ne olur Bir ucu yanık mektupların Büyüklerin ellerinden Küçüklerin gözlerinden öperim Satırlarında gezdirtme Deli deli... Sarhoş narası attırma Düşlerin ortasından...
Bana kanlı bayramlar yaşatma ne olur Namluya sürüp de Bir serseri kurşunu Adres arattırtma bana Gece gece... Aşk celladı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA İSTANBUL ŞİİRLERİ YAZDIRTMA NE OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA İSTANBUL ŞİİRLERİ YAZDIRTMA NE OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana aşk şiirleri yazdırtma ne olur Hicran dökülür mısralarımdan Eskisi gibi Kenarı oyalı İpek mendiller de kalmadı Gözyaşımı içinde saklayacağım Sessiz çığlklarım dökülür Yedi kollu Süreyyadan
Çok güzel bir şiir daha okudum kaleminizden kardeşim,yüreğin dert görmesin,kalemin daim yüreğin engin olsun.Bayramınız mübarek olsun.
Son bölüm kamuflaj mı biraz? Çaresiz bir bekleyişi örtmeyi amaçlayan, eyvallahsız görünmeyi..? Ama o kadar belirgin ki özlem, maskelerin ardından da kendisini hissettiriyor...Çok başarılı anlatmışsınız, kutlarım...
Git...
Alnının ortasından vurmadan!!!
....
VURURUM..!
Efelenmiş yürek, kim tutabilir ki...
Enfesti duyguların yansıması mısralara...
Kalem usta, kalem büyük, kutlamak haddim değil...
Sevgiler ÖZ' den...