Gitme... Gidersen Sevdam deli rüzgarlara kurban gider Bir bayram sabahı arefesinde
Askere giden er gibi Kınalarım ellerimi Baba evine veda eden kız gibi Ağıtlarla yolcuların gelinimi Düğüne hazır başı kınalı kuzumun Bahçede gezinmesini Kirpiklerimin demir parmaklarına asar Kınalarım yüreğimi Hakk’a kurban dil gibi
Adını Said koymuş ana can... İneğin ağzını bağlamış baban kurban Haram nimet girmemiş kapınızdan Hatimlerimin vazgeçilmezi... Canım sevdam...
İkişer ikişer gelselerdi ya İlminin yüceliğine garezlenen Arkadaş bildiklerin... Nasıl da korkusuz Nasıl da vatanseverdin...
Dün gece şafak selamladı seni Yüreğimin derin köşelerinde Hücreler sana dar geldi can kurban Bak arkanda hazır bekler Ahir zamanın Asr-ı saadet çiçekleri
Gitme Sevgiliye hakaret olur Kesersem sakalımı diyen Sakalsız evliyam...
Gitme Rüyalarımın misafiri Adını veren Allah’a kurban...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAFAĞIN MİSAFİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAFAĞIN MİSAFİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün gece şafak selamladı seni Yüreğimin derin köşelerinde Hücreler sana dar geldi can kurban Bak arkanda hazır bekler Ahir zamanın Asr-ı saadet çiçekleri
inan yine yapmışsın yapacağını Şair-i Azam. kalem konuşmuş tek kelime ile. Kalemine ve yüreğine sağlık Muhabbetle.....
iş yerindeyim... sabahlıcaz bu gidişle.... öyle yorgun ki bedenim... şiirlerinizde olmasa bu ofis çekilmez diyorum... tebrikler... kutlarım dizelerinizi...