anlayana anlayıpta anlamamış gibi yapana kutlu armağanımdır yani -müptezellere- hadi uğurlar ola!
kullanma kılavuzunun kimin elinde olduğunu bilmeyen erkeklerden oluşan koronun başında ki şeftir yavşak olan!;
ki solo eşliğinde kararırken hayat vokal müzik her yaştan ve cinsten kadınların bir direk etrafında bedenlerini erotizm de katarak sergilemeye çalıştığında onu ağızlarından salya akarak bir değersiz obje olarak görenlerdir tabi cibilliyetsiz!;
ki imza altına alınmadığı müddetçe en ücra köşelerde büyüyen bir ayrık otuyken bile çok büyük kıymete binmekteyken satın alan pafta ve arsa mükellefinin himayesi altına girdiğinde nasılsa benim çitle ördüğüm zaman etrafını nah gidersin bir yere diyenlerdir aslında orospu!;
ki çok çirkin bir yakıştırmadır aslında kadına asılan bu yafta oysa erkeğin orospusunu tanımaya görsün insan o zaman anlamaya başlar işte o meşhur atasözünü bilmeyenlerin siktiriboktan adam olduğunu!;
ki ’Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır’ denmişken kendisini taşıyan besleyen karanlığı bile dokuz ay ışık tutan kadına yılan gibi sokulup masumiyetinden faydalanıp iğrenç düşünceleri besleyen haramzade puştlardır bunlar!;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müptezel naber nanik! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müptezel naber nanik! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şair...Ne güzel ne tumturaklı ve öfkeyi ziyadesiyle tam da yerine oturtan ve eminim ki hakedene isabet eden bir şiir okudum sayfanızda....Ben de sevgili Kalimera gibi aynısını yapabilsem diyenlerdenim...Şiire küsmedim ama küstürüldüm desem...Bana kim inanır?...Eminim siz inanırsınız...Şiire küsmek mümkün değil ama şu dünyada şiir yazıyorum diye ki gerçekten "şiirlerine bakıp da şair gibi şair,adam gibi adam diyebileceğiniz,şiirle insanların ruhuna tecavüz edip( daha hafif bir tabir bulamadığımdaan kusuruma bakmayın) o kadar çok insan var ki...Ben en azından birkaçını tanıdım ve bu bana onulmaz bir yara gibi geri döndü... en azından bildiğim sadece ben....şiir yazmaktan olmasa da şiir paylaşmaktan imtina eder bir ruh haline bürünmeme neden olanlar olduğunu söylesem size.... ruhumu yeterince kirlettiler desem..Öte yandan sadece onlar yüzünden başka ruhları,başka umutları,başka sayfaları ve yüreği tertemiz,harbi,sıcacık insanların heveslerini kirletmeye niyetim yok....desem...Umarım beni anlarsınız...Bu yaranın zamanla iyileşeceğini umut ediyorum...Sayfanızı ilk ziyaretim ve içime doğuyor gibi...sıkça da kapınızı çalacağım...:)Sizin yerinize ben desem "hoşgeldim" sayfanıza....:))Siz de umudu yüklenip bir hediyeyle geldiniz dünyama... halen umut taşımakla taşımamak arası bir sınırda duran kalbe umut getirdiniz...Teşekkür ediyorum hem de çok... Sevgim ve her daim sevgimle:)...Saygılarımla..
Şurası bir gerçek ki bu tip insanlar her yerdeler. Çok savaşım oldu birileri ile, ama artık sadece kendi köşeme çekildim. Asla ilgilendirmiyorlar beni. Çünkü ayrık otu gibi, yol yol bitmiyor. Hangi birini düzelteceksin ki.
Benimki zaten ömrünü tamamlamış bir konu, ama hâlâ kaşıyor zavallının biri. Benim ilgi alanımın tamamen dışında kendileri. İki sene önce kapatılmış bir konuyu dallandırıyor olması saçmalıkların en büyüğü, ama kendisi tamamen sanal benim için, o yüzden çokkk da tınlamıyorum. Duyuyorum, duyduğum an hey Yarabbim yine mi deyip, arkamı dönüyorum o kadar.
Sen de, ben de kendini veya kalemini ispatlamış insanlarız o yüzden çok haklısın. Boşver biz işimize bakalım, herkes kendi çöplüğünde debelensin.
O kimse yüreği yiyorsa senin şiirine yazsın tabi, demek ki doğru olan sensin, o sadece bir balon, her balon gibi işte. Pat diye patlamış... :) (Azcık yazdım burda nasılsa bu bana yeterli.) Üzülmüyorum, gülmem gereken bir durum zira.
Ha olursa söylerim vallahi sana, maşallah çok keskin kalemin, ama şiirselliğinden de hiçbir şey kaybetmiyor. Güzel olan yanı işte bu. Bazılarının ki çok kaba, basit kaçıyor... Bu şiir şahane idi...
Kal sağlıcakla, ben kapatıyorum. Sohbet için çok çok teşekkürümle.
kılıç bilemek zor değil de siz genede bilemeyin ama açık yüreklilikle söylüyorum tabi beni tanımıyorsunuz zaten tanıyanlarında çoğu uzak duruyor:) ben burda kadınları kandırıyormuşum vs vs bir sürü safsata duydum işittim ama ben vip üyeyim yerim yurdum belli en son bu şiirin tarafı bir bayana numaramı verdimde beni aramadı korktu demiş yahu ben 9 yılı mı heba etmişim ömrümden korkmamışım sen kimsin densiz hıyar!
al sana hitaben bir şiir var burda adamsan erkeksen buyur sana hodri meydan!! ki bana numarada versen ben senin gibi sünepelerle oyun oynamam aynı alanda nefes bile almam neyse Kali..
siz öğretmensiniz bir devir açmış bir devir kapatmışsınız ömrünüz bu yolda gitmiş..
binlerce Talebe geçmiş elinizden size keskin bıçak kalemde bile hoş durmaz ama cidden daha naif cümlelerle cevap vereceğinize eminim zaten burda sanmam sizi kıran üzen biri olsun varsa bana diyin ben gerekeni yapatım öğretmenim.
Var olasın, ben de hak edenlere böyle yazabilsem, ama şimdilik susuyorum. Belki susarak dövebilirim diiye. Ancak böylelerine susmanın da zalimlerle işbirliğinden farkı yok gibi. Hadlerini bildirmek elzem ise, bildirmeli. Bakalım kılıcımı bileyleyeyim bi, kabullenmiş değilim elbette.
gerektiği için yazdım da bu şiirin muhatabı sustu çekildi kenara erkek işte utanıyorum böyle erkek olup ortada dolaşanlardan ama nafile varlar ve çoğalıyorlar..