kırılıyor kendi coğrafyasında umuda yürüyen sağanak hayalleri gitmeler adımsız birbirinden ayrılıyor başıboş duaların ıslak terkileri
suskun bir rüzgar geçiyor mevsim bedenlerinden sanki sessizliğin gölgesinde bir tıkırtının sesi
yordamsız, klasik yağmurların dört tarafı satılık tanıklıkların göz uçlarında kalmış ehlileşmiş korkular birde yanlış baharlarda imtiyazsız aşk nöbetleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmeler eflatun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmeler eflatun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında o kadar iş yoğunluğu var ama aldırmıyorum. Mola şiirle geçsin istedim. Korku ve koku her nesne ve canda olandır korku ve koku aşksa uzun bir köprü dün radyoda bir şarkı dinlemiştim 'sana güzel bir söz yazdım gönderdim rüzgarla diyordu çok güldün bütün şarkılar emek kokar ama şarkıyı sonuna kadar dinledikten sonra içimden rüzgarla gönderdiysen ya varmazsa tellere takılır kalır ya varmazsa diye düşünürken birazdaha aklımı zorladım varmış dedim ama rüzgarla değil bir şarkı olarak. 'Ne zaman bulut olsan göğümde yağmurun sesine benzerdi sesin sonra öpüp geçerdin yıktığın köprüleri bulanık sular gibi arınırdın başka bir denizde sen nehir sen ırmak olur konuşurdun ki ben seni beklerdim diyelim ve işimize kaldığımız yerden başlayalım.