(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Havan Batsın Ün! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Havan Batsın Ün! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kötü örnekler, yanlış uygulamalar doğru olmayan (lar) ı meşrulaştırmaz! Hindistan'da bir milyar kişi ineğe tapıyor diye biz de secde mi etmeliyiz? Hırsızlık, arsızlık birileri tarafından meslek edinildi diye gece el feneri ile ya da ekran karşısında mesaiye mi başlamalıyız?
Hangi mecrada, hangi kıvrımla akarsa akasın; nasılsa her akarsu bir gün deryaya ulaşacaktır...
Aslında ben sizi ve siz gibi ustaların-üstadların yorumlarını hece şiirlerimde görmek isterdim. Ama ne hikmetse tek usta yaklaşmıyor şiirlerime... (Burda güleceğim ama korkunuzdan gülemiyorum -gülme simgesi eklesem siz bunu tabiri caizse hafiflikle alakalandırıyor ve resmiyete davet ediyorsunuz- çünkü bir yazı üstünde dahi olsa bir gülüşle bütün ömrümün ciddiyetini kaybetmek istemiyorum...
Sanırım benim yazdığım hece şiirlerine "nasıl yazmış, nerde eksiği var nerde yok, şöyle olsaydı daha iyi olurdu ya da şu hiç olmasaydı daha iyi olurdu" niyetiyle okumuyor birçok kimse... Aradıkları "acaba benim şiirlerimden çalıntı birşey var mı? harf, biçim vs.... Ama oysa halk şiirine divan şiirine dair elimde yeterince kitap var. Ve örnek alıp bir şeyler öğrenmem gerekecekse, herkes gibi gidip onları okur, onlardan örnek alırdım...
Elbette iyi şiir yazanları elimden geldiğince okurum. Ama takip etmem...
Hece şiirini bana Eskişehir Şairler Derneği Başkanı İbrahim Sağır abim öğretti... Hiç bıkmadı sorularımdan ve elinden geldiğince anlatmaya, öğretmeye çalıştı. Sağ olsun...
Vayy! Bir yorumunuz ne çok şey yazdırdı bana böyle (gülme simgesi)
Bu kadar çene çaldığım yeter sanırım...
Sayfama gelişinize ve yorumunuza çok teşekkür ediyorum Mehmet Emin Bey.
Lakin kalakaldım yorumunuzda... Yazdıklarımla yazdıklarınız arasında bağlantı kurmaya çalışıyorum bir saattir...
Şimdi kim hırsız, kim arsız düşünür dururum artık. Ve tabii ineğe tapanları da...
Akarsu dediniz de aklıma çok güzel bir atasöz geldi. Sanırım Kızılderililere aii. Her neyse...
"Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmemelidir; çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir." (Kızılderili Atasözü)
Çok beğendiğim ve çokça üzerinde düşündüğüm bir atasözüdür.
Gerçi bizlerde de vardır buna benzer atasözleri ama ...
Oysa ben Kendimi bir şey sanmazdım Kendini bir şey sananları Tanıyana kadar... SAADET HANIM MERHABALAR ; AYNEN KATILIYORUM..BAZEN, HATTA BELKİDE ÇOĞU ZAMAN TEVAZU ACİZİYET GİBİ ALGİLANIYOR SEVGİ VE İNSANLIK FUKARASI KİMİLERİ TARAFINDAN..VE SİZİN NEZAKETEN VERDİĞİNİZ DEĞER KARŞISINDA " vay be ..ben neymişim meğer..." GİBİ DÜŞÜNEREK " kendini fasulye yerine koyanlar.." ÇIKIYOR Kİ İŞTE İNSAN O ZAMAN BELKİDE SEVMEDİĞİ BİR DAVRANIŞ SERGİLEMEK ZORUNDA KALIYOR..İŞTE ŞİİR..BAKIN KENDİNDEN ÇOK ŞEY YAZDIRIYORSA AMAÇ HASIL OLMUŞ DEMEKTİR..KUTLUYORUM HER ZAMAN OKUMAKTAN ZEVK ALDIĞIM DEĞERLİ KALEMİ..