Asi’nin seyir defterinden Tarih düşüyorum miladıma 13 Mayıs 2006...
Bu sabah rüzgâr dinmiş Deniz durgundu gözlerimde Kaptan köşkünden aşağı baktığımda Küpeşteye serilmiş tayfaların Kısık kahkahalar arasında Şakalaştıklarını görüyorum Dalgaların yakamozlarla seviştiği Bu coğrafyada Kaybolmuştuk hep birlikte Kimin umurunda
Pusula şaşkın Dümen kırıkmış Kutup yıldızı küsmüş geceye Mehtap yorgun... Yelken yırtık... Nefes alışverişler Hazin bir tempoda Ne zaman bitecek Bilinmeyene yapılan bu yolculuk Ne zaman...
Fırtına öncesi sessizliği sarmış her yanı
Önce akıl doğruldu yerinden Ardı sıra diğerleri İniltiyle karışık bir sesle sordu Nedir bu hal ey göz Sen de farkında mısın gördüklerimin Göz kulağı gösterdi akıla... Neler duydu anlatsın bakalım sana
Ne zaman akşam iner sulara O ay yüzlü mehtapla başlar Gel-gitler Derinlerdeyim derken Birden oturursun karaya...
Asi’nin tarih düştüğü seyir defterine Yedi ay eklendi Ne fırtınalar Ne kasırgalar yaşandı da Şu gemi gel-gitlerin arasında Sersem kuşlara döndü
Ve nihayet 5 Ocak 2007... Bir intihar ikindisinde Karaya oturan gemi Acı çığlıklar arasında Suya gömülüp gitti.
Aşkın batıkları vururken sahile Şimdi denizkızları eşlik eder bu masala Bazen de yaklaşıp usulca Denizin kumsalla sevişmesini izlerler Gizlice...
Gün ola-devran döne Senin de canını yakarlar Günün birinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASİ'NİN SEYİR DEFTERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASİ'NİN SEYİR DEFTERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asi''nin tarih düştüğü seyir defterine Yedi ay eklendi Ne fırtınalar Ne kasırgalar yaşandı da Şu gemi gel-gitlerin arasında Sersem kuşlara döndü.... .......... herp güzel.... her zaman güzel.... tebrik ediyor ve yine yürekten alkışlarımı saygılarımla sunuyorum...
Pusula şaşkın Dümen kırıkmış Kutup yıldızı küsmüş geceye Mehtap yorgun... Yelken yırtık... Nefes alışverişler Hazin bir tempoda Ne zaman bitecek Bilinmeyene yapılan bu yolculuk Ne zaman...
tebrikler
aslan35