sen değil misin bu sevgiyi yüreğimize eken şimdi nasıl sevme dersin bana söküp aldın benden habersizce madem sev diyen sendin bak şimdi iki yürek közlerde yanıyor yakıyorken bir teselli ver…
o çöllerde bir Mecnun ben divane bir Leyla dilimden adını düşüremediğim neden bu ayrılığı reva gördün bize bizi yakıyorsun ayrılık harında yakıyorken bir teselli ver…
atamadık bu kara sevdayı başımızdan farklı limanlarda demir aldıysak da olamadık birbirimizsiz sevmişiz bir kere şimdi söyle nedir bizimle zorun savurdun bizi farklı diyarlara dumanlı dağlarda yanıyor başımız yakıyorken bir teselli ver…
kanıyor yüreğimin diğer yarısı yollarımda engeller gidemiyorum gözlerimizde yaşlar dinmiyor birbirimizden bir haber hasret rüzgarlarıda yanıyoruz yakıyorken bir teselli ver
sökemedin bu aşkı içimizden yasaklıysak birbirimize haramsa tenlerimiz tenimize sevişemezse gözbebeklerimiz yaktıysan bizden habersiz bu aşk alevini yakıyorken bir teselli ver…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR TESELLİ VER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR TESELLİ VER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaralı yüreğin isyanı hece hece dökülmüş mısralara yürek yanarken ses olmuş çağlamış ırmakcasına.. gönülden kutladım bu güzel çalışmayı. her dem saygımla kardeşim
keske asktan kanayan yurekleri sara bilsek yureginize saglik guclu bir kalemden dizeler okumak ve o guzel sesinizle siire ayri bir guzellik vermissiniz yolunuz her zaman acik olsun ustadim saygilarimla
kanıyor yüreğimin diğer yarısı yollarımda engeller gidemiyorum gözlerimizde yaşlar dinmiyor birbirimizden bir haber hasret rüzgarlarıda yanıyoruz yakıyorken bir teselli ver
acıyı verenler teselliyi çok görüyor sevgili arkadaşım, yorumu fonu ile çok güzel yürek sesi terbirk ediyor başarılarının devamını diliyorum.sevgimle.
sökemedin bu aşkı içimizden yasaklıysak birbirimize haramsa tenlerimiz tenimize sevişemezse gözbebeklerimiz yaktıysan bizden habersiz bu aşk alevini yakıyorken bir teselli ver
HARIKA BIR SIIR BIR TESELLI OLUR SARKIDAKI GIBI YUREGE UMARIM SEVEN YUREK HEP ACI CEKIYOR CANDAN SEVIYOR CAN TANEM BIRTANEM DIYEREK SEVIYOR AMA KARSINDAKI SEVILEN INSAN SEVILDIGININ DEGERINI BILMIYORSA SEVEN YUREK UZULUYOR DILIMIZDEN YUREGIMIΩDEN CIKMAZ SEVGILER YAKAR YUREGI SEVI.UZAK DIYARLARDA OLUNSADA BIR TESELLI OLUR DILERIM YAKINLASMAK ICIN.ENGELLER KALKAR DILERIM .KAVUSUR YUREKLER SEVGIYLE.
Yakışan bir şiirdi şanınıza.
Varolsun yüreğiniz
Selam saygı ve muhabbetle.*..*.*.*.