(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIMIZ MEHMETCİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIMIZ MEHMETCİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vatan dedimi akan sular durur elbet. Bu şiirde vatan için, mehmetcik için yazılan en güzel şiirlerden biri olmuş. Dahada yazılacak elbette. Ne kadar da yazılsa vefa borcu ödenir mi bilemem.
Şehit olsak bile, değiliz ölü Yakmaz tenimizi cehennem külü Yaradan bizlere vermiş ödülü Cennettir sırttaki yükümüz bizim.
ALLAH ŞEHİTLERİMİZİ NUR İÇİNDE YATIRSIN,GÖZLERİM DOLU DOLU ,YÜREĞİM YANA YANA OKUDUM:( ELBET MEKANLARI FİRDEVS .ÇOK SÖZE NE HACET? DÜNYA BİLİYOR NEYİN NE OLDUĞUNU BU VATAN, BU BAYRAK BİZİM . DUYARLI VEFALI USTA KALEMİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREM DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR.
Farketmez vilayet, köyü, bucağı Anadolu bize ana kucağı Kışlamız, ordumuz Resul ocağı Peygambere gider kokumuz bizim.
Şehit olsak bile, değiliz ölü Yakmaz tenimizi cehennem külü Yaradan bizlere vermiş ödülü Cennettir sırttaki yükümüz bizim.
Vatana hizmet vermiş değerli bir Mehmetçik olarak çok güzel dile getirmişsiniz tüm Mehmetçiklerimizin duygularını, yüreğinize sağlık Mustafa hocam, çok etkilendim askerlerimizle ilgili yürek sesinizden, gönülden kutluyorum, esenlik içinde huzurla kalınız sevdiklerinizle bir ömür boyu...
Mehmetcik candamar gözümüz bizim Vatan namus yüklü sözümüz bizim Kur-anla yuğrulmuş özümüz bizim Şhâdet sancağın çektik göklere Şehid olmak haktan yazımız bizim Mustafa kardeşim gerçekten gönülleri gürleten yürekleri duygulandıran şehidlik hilalini ufukta parlatan dop dolu bir şiir olmuş yüreğine sağlık ALLAH daim eylesin yolun açık olsun.Selamlarımla Osman AKSOY
Canım kardeşim, büyük bir coşkuyla yazıldığı belli olan bu nadide eseri bende büyük bir heyecanla okuma fırsatı buldum. Yüreğin, ellerin dert görmesin. selam ve dualarımla...
Tebrikler Üstad, bu nadide gönül sayfanızda eşsiz güzellikte bir şiir okudum, billahi gurur duydum. Seçkin kaleminizi ve vatan sevdalısı yiğit yüreğinizi Tebrik ederim... En derin selam ve sevgilerle... Esenlikler dilerim.
Milli ve manevi duyguların yazdırdığı ve gururumuzu okşayan mükemmel bir şiirdi.Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Hem milli, hem de manevi niteliğiyle muhteşem bir tınısı ve içeriği olan şiirinizi bir nefeste okudum dersem abartı saymayınız Mustafa Hocam... Peygamber ocağımızın her bir ferdine bizler Resulullah (S.A.V.)Efendimizi çağrıştıran isim olarak "MEHMETÇİK"deriz... Fevkalade güzel ve anlamlıydı... Kutluyorum... Kalbi selam ve saygılarımla...
Ben Küçüklükten beri Askerliği Askere ''Mehmetçiğe'' çok severim.Onlar adsız Kahramanlardır.Allah yar ve yardımcıları olsun. Onların sayesinde Tarihimiz Birçok Ölümsüz Destanlarla dolu.Zaten Türk Milleti Asker Doğar ve Asker ölür. Yüreğine sağlık Mustafa Hocam...
onlara ölü demeyin diyor yaradan,onlar diridirler ama siz onu göremezsiniz... cennetle muştulanan şehitlerimizin ardında yazılmış anlam deryasında okunası bir şiirdi.ayakta alkışladığım müstesna dizeler. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Adımız Mehmetcik, soyadımız er Kurşuna tutulsak damlatmayız ter Dualar kalkandır, gögsümüz siper Çeliktir derimiz, dokumuz bizim.
Farketmez vilayet, köyü, bucağı Anadolu bize ana kucağı Kışlamız, ordumuz Resul ocağı
Bin yıldır bu topraklara yurt dedik. Yedi düveli yenip hür bir millet olduk. Etle tırnak derken parçalara bölündük. Vatan,bayrak din,imandır perçimimiz bizim.
Yüreğinize sağlık duygulandırdınız selamlar.......................
Bu oluk oluk akan su değil
KANDIR
Toprağın hafızası insanın hafızasından güçlüdür . Toprakların hafızasının kaydını yine de topraklar saklı tutarlar.
Sular aka dursun hele bi
Mışıl mışıl
Kutluyorum
●
YAŞAYANKELİME tarafından 9/19/2016 2:45:34 PM zamanında düzenlenmiştir.