Bir noktanın üstünde tamamlanır daire, Başlangıç ile bitiş aynı yerde çakışır, Biter artık gaile, gerisi vesaire, Bu yorgun bedenlere dinlenmek de yakışır.
Dairenin dışına çıkamaz ya Yezîdi, Biz de Yezîdi gibi yıkmadık bendimizi, Oysa mukadder sonuç umulandan tez idi, Maddiyat çemberiyle hapsettik kendimizi.
Varolma sürecinde beklentiler pek çoktur, Veda zamanı geldi çekilen o darlığa, Tecelli noktasından başka seçenek yoktur, Geriye dönüşümüz şimdi mutlak varlığa.
Durduramayız artık pergeli elimizle, Aynı çizgi üstünde biteviye dönmeli, İkrar edip gerçeği gönlümüz, dilimizle, Kayan bir yıldız gibi bir boşlukta sönmeli.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAİRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAİRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varolma sürecinde beklentiler pek çoktur, Veda zamanı geldi çekilen o darlığa, Tecelli noktasından başka seçenek yoktur, Geriye dönüşümüz şimdi mutlak varlığa.
Durduramayız artık pergeli elimizle, Aynı çizgi üstünde biteviye dönmeli, İkrar edip gerçeği gönlümüz, dilimizle, Kayan bir yıldız gibi bir boşlukta sönmeli.
Muammer kardeşim bu ne kadar güzel şiir olmuş böyle. Müthiş bir gelişme var sende görmeyeli. candan yürekten kutlarım.
Saygılarımla...