(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kur'an okuyoruz ezbere.Dini gizlemişler bizden, gerçek islâm dinini.İşlerine gelmiş, okusa da anlamayan halk yığınları. Hiç bilenle bilmeyen bir olur mu? İlim Çin'de de olsa arayın diyen hak peygamberi dinlememişler.Halkı cahilleştirecek, semirilecek, uyutulacak hale getiren bir din yapmışlar.İnsanları hâlâ Allah'la aldatıyorlar. Şiirinizi çok beğendim.Her şeyi şiir diliyle çok güzel yazmışsınız. Yürekten kutluyorum, selâm ve saygılarımla..
Kuran zordur diyenden Onu rafa koyandan Yanlış dine uyandan Allaha sığınırım.......
Zaten başımıza ne geldiyse ya da gelecekse Kur'anı rafa koyduğumuzdan gelmedi mi?
Milli şairimiz Mehmet Akif ERSOY bu gerçeği ta o zaman görerek bakın ne demiş:
"Ya açar Nazm-ı Celîl’in, bakarız yaprağına; Yâhud üfler geçeriz bir ölünün toprağına. İnmemiştir hele Kur’ân, bunu hakkıyle bilin, Ne mezarlıkta okunmak ne de fal bakmak için!”
Tüm bu saydıkların ve sayamadıklarından Allaha sığınmak en güzeli.