(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey ayan beyan son din islam, son kitap Kuran, son peygamber resulumuz, söylenecek başka ne var ki, inanan ve Kuran yolunda yürüyen felağa kavuşur, inanmayan ise belasını bulur.Güzel şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Evet, efendim! Şair müteffekkir olmaya da biler, aynı zamanda herhankı mütefekkir insanın şair olmaması da mümkün. Lakin şairlikle mütefekkirlik bir araya gelerken mühtaşem oluyor. Bu mühtaşemlik sizde apaydın görünmekdedir. Sizi bağrıma basıyorum, Üstadım. Aşk olsun!
Güzel kale kardeşim ellerim alkışladı bu dizeleri Yeter kardeşim inancımız yeter bize ne güzel aşkla o hakıkata teslim olmak Kuldan kula yamak bile olmaz her şeyi yaradana sığınan iki cihandada mağdur olmaz Daim ol kardeşim gerçek dizelerdi
Şiirde dikkat çekilmek istenen noktalar gayet açık ifade edilmiş burada ardt niyetsiz bir okuyucu ve yorumcu olunması gerekir .Bizi yaradan Allah( c.c)ve diyer elçiler gönderdiği gibi son peygamberimiz Hz Muhammed Mustafa( sav)efendimizdir. Yazan yürek var olsun efendim.