Yanındayken olmadığı getirdi başıma, En büyük acıyı onun yüzünden duydum. Dünyaya geldiğime pişman olduğum zaman; Başrolün adamı, en kötüsünden oyunun, Yok, yere canımı yakan, insaftan tam yoksun; Aradan bunca zaman geçende mektup yazmış. “Temiz bir aileye mensup iyi çocuksun.”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PAHALI ÇOCUKLUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PAHALI ÇOCUKLUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler sayın hocam...yaptığını yapanlar sonradan da oldu..hemen hemen hepsi de birkaç yıl aradan sonra gelip özür diledi,helallik istediler..Sabır çok acı ama minnet toplamak,özürleri kabul etmekte o derecede güzel..selam baki..
Yanındayken olmadığı getirdi başıma, En büyük acıyı onun yüzünden duydum. Dünyaya geldiğime pişman olduğum zaman; Başrolün adamı, en kötüsünden oyunun, Yok, yere canımı yakan, insaftan tam yoksun; Aradan bunca zaman geçende mektup yazmış. “Temiz bir aileye mensup iyi çocuksun.”
ne güzel belki yaptıklarına nadim oldu ve geri döndü rabbim kimseyi doğru yoldan ayırmasın saygım ve dualarımla
okuduktan sonra insanın içinden. Kimbilir sizin ruh
haliniz ne durumda olmuştur o yazıyı ilk okuduğunuzda...
Bazen yaşanmışlıklar bir ömür boyu insanın yakasını
bırakmıyor ne hikmetse, bunda da bir hayır vardır
demişsiniz mutlaka...
Güzel vede düşündürücüydü, bir o kadarda hüzünlü
Kutlarım dost kalemi en samimi duygularımla TEBRİKLER..
yunus karaçöp..yudumyunus
yudumyunus tarafından 1/26/2012 8:48:02 PM zamanında düzenlenmiştir.