Desem ki bir ışıksın bense sonsuz karanlık Varlığın yokluğumdur yokluğun yok oluşum Desem ki yok olayım görün n’olur bir anlık Var olmanın adıysa seni bende buluşum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_DESEM Kİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_DESEM Kİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Desem ki bir ışıksın bense sonsuz karanlık Varlığın yokluğumdur yokluğun yok oluşum Desem ki yok olayım görün n’olur bir anlık Var olmanın adıysa seni bende buluşum"
İnşaallah görünecektir ve geçip oturacaktır gözlerinize o ışık... Değil mi ki kalp gözü açık olanlardansınız...
Desem ki bir ışıksın bense sonsuz karanlık Varlığın yokluğumdur yokluğun yok oluşum Desem ki yok olayım görün n’olur bir anlık Var olmanın adıysa seni bende buluşum
Felsefi, düşündüren mana yoğunluklu bir dörtlük. Tebrikler, selam ve saygılarımla.
Desem ki bir ışıksın bense sonsuz karanlık Varlığın yokluğumdur yokluğun yok oluşum Desem ki yok olayım görün n’olur bir anlık Var olmanın adıysa seni bende buluşum
ÇOK ANLAMLI ,ÇOK GÜZEL ÖZ DİZELER ,VAR OLMAK VAR EDENİN GÜCÜ ,VARLIKLA AŞIK OLMAK VAR EDENİN VERDİĞİ PAHSIZ DEĞER.TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER.
Desem ki bir ışıksın bense sonsuz karanlık Varlığın yokluğumdur yokluğun yok oluşum Desem ki yok olayım görün n’olur bir anlık Var olmanın adıysa seni bende buluşum, yüreğine sağlık anlamlı dizelerdi,sevgilerimle.... Bogazın kıyısından slm
Bir bilinç ve duyuş ola ki, o bilinç ve duyuşta fert kendini yok ede, bu ancak Allah aşkı, Allah'ın azameti karşısında varılan bilinç ve dolayısıyla Allah'ın yaratma hikmetindeki sırlara ulaşma noktasıdır; ister beşeri sevdada hemhal olup eşinde yok olsun fert; ister gerçek kaynağı sezip, bulup yok olsun bu bir ebedi sevda ve ebedi yaşamın hayırlı kapısından içeri girmek demektir; Bir dörtlük, pir dörtlük derim ben böyle anlatımlara, Üstad merhum Necip Fazılın deyimiyle "Kitaplık Çapta" anlatımdır, bilgidir, erdemdir... Kutluyorum kaleminizi... Saygılarımla...
Güneri Yıldız tarafından 1/25/2012 3:16:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Desem ki bir ışıksın bense sonsuz karanlık Varlığın yokluğumdur yokluğun yok oluşum Desem ki yok olayım görün n’olur bir anlık Var olmanın adıysa seni bende buluşum
istem ve arzular içinde harika bir dörtlük dost kutlar sevgiler sunarım...
Desem ki kutsal kitaplardan ayet ayet...