(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acizane tebrik ederim efendim. Bir bataklık sazını köprü diye uzatmış, sırtındanda maharet ile bir kamyon duyguyu karşı tarafa geçirmişsiniz. Hayatın en usandırıcı cilvesinin bile size ilk bahar güneşi gibi ılık olması dileklerim ile. Saygılarım ile selam ederim.
istemeye gittiğiniz çok detaylı anlatmış sizi duygularını da katarak. belki de farketmediğiniz ya da unutmuş olduğunuz yanlarınız dile getirilmiş.......
kendinizi bir iki soruyla tanıyabiliryorsanız ne ala. ben kendime çok sorular soruyorum cevaplarım hep şaşırtıyor beni...yine düşündürdü şiriniz...çok güzeldi...saygı ve sevgiyle kalın...
Her ne sebeple olursa olsun İnsanın zaman zaman kendisini tanımadığı ortaya çıkar. veya kendisini de aşarak (veya unutarak) artık bir başkasını tanımaya başladığında kendi ile ilgili tüm güzellikleri görmemeye başlar. Taki başkaları tarafında ona karşı ayna tutulmaya görsün...
Annenden babandan.
Öyle şeyler sordular ki!
Yanındayken,
Yıllardır unutmuş olduğum
Beni tanıdım..
tek kelimeyle harika...ayakta alkışlanacak derecede güzel bir şiirdi...tebrikler...