(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"O kadar da yerde var" derler ya hani bazı kısa boylu insanlar için... Bu şiirde öyle olmuş... Bir aysbergin su üstünde görünen küçük bir kısmı gibi... Ama aslında devasa... Yürekten tebrikler...
ilk mısralar bana Özdemir Asaf'ın" YANLIZLIK PAYLAŞILMAZ,PAYLAŞILIRSA YALNIZLIK OLMAZ" şiirini hatırlattı birden.... ama finalse çok harika olmuş... "zamanın adını yalnızlık koydu" ...
çakmaktaşı tarafından 11/23/2006 3:39:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
yine de yalnız değilsiniz bence. paylaşmışsınız bakın yalnızlığı kimin hediye ettiğini size. ve öyle çok ki en acı hediye olan yalnızlığa layık görülen işte burda da yalnız değilsiniz...çok güzel bir anlatımla yine düşündürdü şiiriniz...tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
yalnızlığı paylaşmak zordur kimseler bilmez solyanındaki sızıyı. onu sol yanı sızlayanlar bilir. ben de yalnızım hemde etrafımda bir yığın insan olmasına rağmen. Sevgilerle...
ibrahim enes sami tarafından 11/23/2006 2:22:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
farklı bir kalem ve farklı şiirler...
ama hep şiir okuduğumuz
özellikle kısa şiirleride kaç şiire ilham verir
uzun uzun okuturken kendini...
tebriklerim saygıyla...